לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

Goocha


ביום שישי האחרון רציתי המבורגר, אבל הייתי בדיזנגוף ולהזיז את האוטו לא בא בחשבון. ללכת ברגל חצי עיר כדי לחזור אחרי זה לאוטו גם לא בא בחשבון. ואז קני הבריקה עם "יש המבורגר בגוצ'ה".

כל מסעדה נראית הרבה פחות טוב באור יום, אז לא נתעקב על עיצוב וכאלה. מרפסת, מאווררים, נחמד. מה שכן, היה ריח מוזר נורא בפנים. הוא לא היה מורגש בחוץ, איפה שאנחנו ורוב האנשים ישבו, אבל עדיף שהוא לא יהיה שם בכלל.

שירות: המלצר שלנו היה נהדר ממש. הוא גם הבין מה הוא מדבר. בשלב החשבון לא מצאנו אותו, אז ביקשנו מאחרים שהיו הרבה פחות נחמדים והתעכבו סתם. לא סביר שמסעדה מתעכבת דווקא בשלב החשבון, זה לא היה ממש ברור. אז אני לא יודעת אם השירות שם סבבה וסתם נפלו בגלל חילופי מלצרים, או שהשירות שם גרוע ובמקרה נפלנו על מלצר נחמד.

אוכל: המבורגר זה מין אוכל כזה שנורא קל לעשות אותו גרוע. ודי פקפקתי בקונספט של המבורגר במסעדת דגים. הזמנו שתינו המבורגר גוצ'ה (300 גרם), שמגיע עם תוספת של שרימפס. החלטתי לנסות, ואם זה לא יהיה טעים- קני תאכל אותם במקומי. ההמבורגר מגיע בתוספת של צ'יפס או קלמרי לבחירה.
עכשיו, זה היה המבורגר ממש טעים! הוא היה כזה... מתובל בהרבה פלפל שחור, בלחמניה טריה קצת קלויה. את השרימפס (4-5 יחידות) שמעל אכלתי לפני המבורגר עצמו, והם היו כל-כך לא רעים שאני שוקלת לתת לפירות ים הזדמנות אמיתית מתישהו (המלצות יתקבלו בברכה).
הצ'יפס היו לא אחידים כאלה- חלק ממש טובים וחלק ממש גרועים, ומהקלמרי לא התלהבתי אבל קני כן, אז נסמוך עליה פה.

המחיר של ההמבורגר לא גבוה, והמחירים של כל השאר היו נראים לי גבוהים.

לא הייתי הולכת לשם לאכול במיוחד, אבל אם אתם באיזור זאת כנראה בחירה מוצלחת.

ציון:
גוצ'ה הפתיעה אותי, ללא ספק. אבל לא הייתי נוסעת לשם במיוחד כדי לאכול. היא הופכת להיות מבחינתי אופציה טובה לאוכל בדיזנגוף (יחד עם לה-לזניה לא רחוק משם). אוכל טעים. סבבה.

גוצ'ה
דיזנגוף 171, ת"א
נכתב על ידי , 26/5/2009 15:48   בקטגוריות ביקורת מסעדות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)