לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

Japanika כפר סבא


אתמול הלכתי עם הבחור לאכול צהריים בסניף החדש של ג'פאניקה במתחם ג'י בכפר סבא. הייתי שם גם בארוחת ערב עם חברה לפני חודש בערך, אבל בגלל שהמקום היה ממש ממש חדש החלטתי לא לשפוט אותו אז.

חודש אחרי, המקום עדיין מרגיש לא טוב. שום דבר לא רע בו, פשוט שום דבר גם לא ממש טוב.

העיצוב: אני לא יודעת איך הם הצליחו לעשות את זה, אבל נורא רועש שם. צהריים או ערב, אמצע השבוע או סופ"ש, בפנים ובחוץ. איכשהו אתה מצליח לשמוע את הדיבורים בין המלצרים, את הכסאות שזזים ואז השיחות בשולחן לידך. לא נעים בכלל.

השירות: לא ברור. בפעם הראשונה היה סבבה, בפעם הזאת היה מייגע. כל דבר צריך לבקש מהם 3 פעמים. הרגשנו שאנחנו צריכים תכנון אסטרטגי כדי שיהיה על השולחן אוכל, שתיה ורטבים בו זמנית.

האוכל: כרגיל, האוכל סבבה. זה המקום להודות לטיטוס שהכיר לי את ג'פאניקו כשאכלתי איתו בסניף שלהם בחיפה. אחלה רול :)

ציון:
בניגוד לסניפים אחרים של הרשת, זה לא נותן תמורה טובה למחיר. פשוט לא כיף לשבת שם. אולי עניין השירות ייפתר כשהמלצרים יהיו קצת יותר מנוסים. אני אבדוק אותם שוב מתישהו, ואם יהיו שינויים אעדכן. בינתיים, סעו בדרכים חלופיות ;)

ג'פניקה כפר סבא
ויצמן 301, מתחם ג'י, כפר סבא.
נכתב על ידי , 26/5/2009 16:20   בקטגוריות ביקורת מסעדות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)