לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

עם חברים כאלה...


הדבר היחיד ששמעתי מאילת על העולם זה דודו טופז והתקיפות. אפילו על המטוס של אייר פראנס לא שמעתי ולא ידעתי שאובמה אמור להגיע היום לקהיר.

מה שדודו טופז עשה או לא עשה לא מעניין אותי בכלל. הזמין, לא הזמין, היו לו כוונות, לא היו לו כוונות, ניסה, לא ניסה- ממש לא קריטי לי. מה שאני מוצאת למעניין הוא שזה הפך לאייטם התקשורתי המדובר ביותר השבוע.

אני מבינה שדודו טופז והשלושה האלה שהותקפו היו פעם חברים. ואם לא חברים אז לכל הפחות היו בניהם יחסי עובד-מעביד פורים במיוחד. במילים אחרות, דודו טופז היה מלך הרייטינג והשתכר בהתאם, קשת עשתה מזה ימבה כסף.

אני מבינה שעם השנים הדברים התדרדרו, דודו טופז כבר לא היה כזה פופולרי וגם בתור מפיק או הוגה רעיונות כנראה לא היה פורה או טוב במיוחד. אז הוא התעצבן על אלה שפעם היו החברים/מעבידים שלו- ושלח אנשים להרביץ להם. פשע, ללא ספק.

והחברים? החברים לא אמרו, "עזבו, הוא ירד מהפסים. בא נזכור לו זכות נעורים, סה"כ הוא בסדר. בא נעביר את זה בשקט וזהו". לא. כל ערוצי הטלויזיה והרדיו דאגו לספר לנו בפרטי פרטים עד כמה דודו טופז בקרשים. וכדי לא לפספס שום קהל יעד ושכל עם ישראל יתאחד ויגיד שדודו טופז אפס, הם טורחים להזכיר שהוא קרא לאנשי הליכוד צ'חצ'חים לפני 20 שנה.

זה כאילו שדודו טופז מת, אבל במקום לספר דברים טובים על המת מספרים את הרעים. עשו עליו חיפושים בארכיונים שלא היו מביישים כתבות עומק על יגאל עמיר.

מה שראינו השבוע זו בריונות תקשורתית, לא פחות. זה לנצל את כל הקולגות, את כל הקשרים, את כל הטובות שחייבים לך- כדי לרסק את מה שנשאר מדודו טופז. זה לפעול כמו אחרון הפושעים בעולם התחתון במין, "אתה לא יודע עם מי אתה מתעסק, אני ארסק אותך". זה שילוב של "אנחנו נראה לך למי יש יותר כוח" עם לסחוט עוד רייטינג מהנפילה של מי שפעם נחשב לחבר.

היה אפשר לתת לדודו טופז להרקב בשקט יחסי, אבל בקשת היו חייבים להראות לדודו טופז ולכולנו למי יש יותר ביצים.
נכתב על ידי , 4/6/2009 16:22   בקטגוריות עם ומדינה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)