לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

2 תוכניתנים ופיזיקאית


- היי שותפה
- מה, דיברתם?
- כן.
- מתי?
- היום.
- מגניב. אז הוא הסכים?
- כן. הוא אמר שכל עוד את דואגת להקלטות ביס מקס אין בעיה.


באוגוסט אני עוברת לדירה של חבר שלי והשותף שלו. סתם ככה הייתם אומרים, "קאיה גרה עם שני בחורים, וואי וואי...", אבל כמה שכל אחד מהם חנון-על באופן אישי, ביחד הם... חנון-על^חנון-על. ואני? עכשיו במקום שרמת החנוניות שלי תהיה חסומה מלמעלה ע"י חנון-על בלבד, עכשיו היא תהיה חסומה מלמעלה ע"י חנון-על^חנון-על. כאילו, יש לי המון לאן לגדול. ומבחן במבני נתונים, כפי שאתם שמים לב :)

ואני כזאת שותפה טובה, אני כבר תורמת מיקרוגל (כאילו, המיקרוגל שלי לא עובד כבר 8 חודשים, אז אמרתי לבחור לקחת אותו לתיקון לפני שתסתיים האחריות, ואז שייקח אותו כבר לבית שלו- כי אם חייתי בלעדיו 8 חודשים כבר, חודש וחצי זה לא מה שיעשה את ההבדל). וכשאני אעבור, אני אתרום ראוטר.
נכתב על ידי , 11/6/2009 10:08   בקטגוריות אני  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)