לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

עוד רופאים


אחרי הפוסט על רופאים של ליזי, גם לי יש סיפור.

אבא שלי מוטרד מזה שהוא מתחיל להקריח, אז הוא הלך לרופא עור.

- אני לא מבין, בן כמה אתה?
- 54
- ויש לך בעיה עם זה שאתה מתחיל להקריח?
- כן.
- תגיד תודה שזה התחיל רק עכשיו.

זהו. לא פתרונות אפשריים, אפילו כאלה שהם יקרים נורא. סתם, לדעת מה האופציות. לא הפניה למישהו אחר. לא כלום.

ההוא החליט שאם אבא שלי בן 54 אז דווקא סבבה להקריח. לא משנה שאנחנו עוד שניה בשנת 2010 ובטוח יש דרך לעשות שהשיער יראה, לכל הפחות, פחות דליל.


בכלל, נראה לי שרופאי עור הם הכי נוראיים. קודם כל, זה בטח נורא מתסכל להסתכל על נקודות חן כל הזמן. כאילו, אתה לומד 20 שנה ובסוף אתה מסתכל על נקודות חן 6 שעות ביום. מבאס ת'תחת. ואז הם מוציאים עליך, הפציינט, את העצבים שלהם על זה שהם בחרו לעצמם חרא של מקצוע. אז הם מסתכלים עליך בחוסר חשק, והם מזלזלים בך כשאתה מגיע בשביל לשאול על דברים שמטרידים אותך נורא, כי הם הפנים שלך מול העולם.

הרי אם יש לך סרטן המעי הגס, חלילה, כולם יגידו "בסדר, הוא נראה נורא, זה הסרטן הזה. מכה. לא נעים בכלל. גם לדוד שלי חיים זה קרה. הלך, כן... מה אני אגיד לך?". אבל אם פתאום יש לך איזה פצע מוזר על היד אנשים יסתכלו עליך במין "איכס, מה יש לו שם על היד זה?... איכס, אני מקווה שזה לא מדבק". אבל לא, הרופא עור יזלזל בתחושה הזאת שלך, יסתכל בלופה וירשום לך משחה בזמן שהוא מדבר בטלפון עם קולגה על טיפולים רופואיים-קוסמטיים לקמטי הבעה, בזמן שההוא משכנע בת 14 להתחיל לקחת גלולות, גם בחוסר חשק.

אז עכשיו אבא שלי התעצבן והחליט שהוא ימצא פתרון לבד, והוא לא יקריח! 

אני? אני עדיין מחפשת רופא עור שלא נותן לך תחושה מחורבנת. עברתי על כל ההיצע בכפר סבא ורעננה. אם מישהו מכיר, אני אשמח לשמוע.
נכתב על ידי , 28/6/2009 08:37   בקטגוריות חוויות אחרות  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)