לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

כשגרים ביחד


עוד לא ממש עברנו לגור ביחד אבל יש ניצנים של 3-4 ימים רצוף.

אז יש 'וואה מגניב' כזה ואוכל טעים (היום אמור לחכות לי סלמון בתנור עם תוספת הפתעה) וחיבוקים כשחוזרים הביתה ויופי. ומה עוד יש?

- הוא משאיר גרביים על הרצפה בחדר
- נופל לו כל הזמן כסף קטן והוא מפוזר בכל הבית
- כשהוא קורא בשירותים הוא שם את הסל כביסה מול האסלה, להשעין את הספר/עיתון. ואז כשאתה בא להכנס אחריו הדלת נתקעת בסל וזה סופר מעצבן
- הוא גם משתין עם דלת פתוחה, לא ברור למה
- הוא מטאטא גרוע
- הוא משאיר אורות דלוקים


אבל מסתבר שגם אני מעצבנת:
- אני משאירה את המגבת על המיטה אחרי מקלחת
- אני לא סוחטת סמטרורים אחרי שאני מנקה את השיש
- בכלל, אני מרטיבה את כל המטבח כשאני שוטפת כלים
- אני כל הזמן מדברת על איך לסדר את החדר ולהזיז את כל הרהיטים כדי שכל הדברים שלי יכנסו אליו
- אני לחלוטין גנבת שמיכה. טוב, אני גם קופאת שם למוות. שזה עוד סעיף כנראה.

מה שמזכיר לי, עם השמיכה, כשלמדתי עם איזה אחד שקראו לו דן למבחנים של שנה ב'. אז היינו יושבים עם הספר בכימיה אורגנית נגיד, ובאמצע הוא היה עוצר אותי ועושה: "קאיה, תתרחקי מהשולחן שניה ותראי איפה הספר". והספר היה 7/8 בצד שלי של השולחן. והוא היה אומר לי, "אני לא מאמין, את מאלה שגונבות שמיכה בלילה!". ואני הייתי אומרת לו שמה פתאום. תכל'ס, צדק.

בכל מקרה, היום על הבוקר אני אומרת לו שנהיה חייבים להזיז את המיטה כי לא לעניין שהיא תהיה צמודה לקיר ואני אקפץ מעליו כל פעם שאני צריכה לצאת מהמיטה. הוא אמר שהוא בכלל לא מבין בשביל מה אני צריכה לצאת מה מיטה. לא, סתם :). הוא אמר שבסדר. ואני אמרתי לו שככל שעובר הזמן אני הופכת להיות יותר דומה לאמא שלי, שכל הזמן חושבת איך להזיז את הרהיטים בבית. והוא אמר "תהיי דומה לאמא שלך, סבבה, אבל למה את נהיית דומה לאמא שלי?!" (אמא שלו חזקה בנקיונות וזה). אז אמרתי לו, "למה, אני אישה מעצבנת?", והוא אמר "לא... מאוד". כפרות.
נכתב על ידי , 28/6/2009 15:06   בקטגוריות חוויות אחרות  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)