לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

גם זו לטובה


שלחתי איזה קו"ח. ואז אמרתי לעצמי- אני אתקשר לראות שזה הגיע לבן אדם הנכון וזה. אני יודעת מה אני עושה כשאני מקבלת פה קו"ח. לפעמים לוקח לי איזה שבוע בכלל לשלוח אותם לכוח אדם (כי אני אוספת כמה ביחד, אני לא אשלח להם מייל אחד ביום, זה הרי לא דחוף), ואז בכוח אדם פשוט מתייקים. אז אמרתי, נרים טלפון, שלפחות אני אהיה על השולחן של מישהו.

התקשרתי שלשום ב-4, הבחורה לא הייתה. התקשרתי אתמול ב-3, הבחורה שוב לא הייתה. אמרו לי להתקשר היום בסביבות 11. רצה הגורל ושכחתי את הפלאפון שלי בבית. אז לא התקשרתי. ואני חוזרת מפגישה ורואה מהם אימייל עם בקשה להשלים כמה פרטים.

זה כל כך מלחיץ אותי הסיפור הזה, אתם לא מאמינים.

ונמאס לי שמבקשים ממני ציון פסיכומטרי אחרי תואר שני. כאילו שהבחינה הזאת משקפת משהו, וכאילו שהיא משקפת משהו אם היא נעשתה לפני 8 שנים. ולך תסביר להם שמי ידע עברית בכלל כשניגשתי אז. כאילו, שאלות פ.ט.ל. היו לי הכי קשות בכל הפסיכומטרי! אם זה לא היה לגמרי מפגר, הייתי ניגשת למבחן המחורבן הזה עוד פעם כדי להפסיק להתנצל בפני עצמי על ה-613 שקיבלתי.

אני זוכרת שכשקיבלתי את הציון התקשרתי למדריך שלי, עופר החתיך-על-עם-הג'יפ:
- עופר......
- נו, כמה?
- 613
- אויש, חבל!
- עופר, אתה אמור לעודד אותי עכשיו...
- איך *את* הצלחת להוציא ציון כזה?! טוב, אל תדאגי, תהיה לך אחלה בגרות ולא תהיה לך בעיה להתקבל לשום דבר.

הוא צדק, כן? באמת התקבלתי לכל מסלול שניסיתי. וזה לא היה קשה, כי אפילו בשביל הנדסת חומרים בטכניון אתה צריך פחות ממה שאתה צריך כדי להתקבל לכלכלה. אבל לא שואלים אותי ממוצע בגרויות כשאני מנסה להתקבל לעבודה, נכון? אני יכולה לדחוף את ה-109.5 ממוצע בגרויות עמוק לארון.
נכתב על ידי , 16/7/2009 12:14   בקטגוריות אני, חיפוש עבודה  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)