לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

אנשים, בקטנה


זוכרים את האיש שיווק הזה שאני עובדת איתו שכל פעם שהוא בא הוא נורא מרגיש צורך להחמיא לי על משהו? אז אתמול הוא בא, אומר לי שלום, אני אומרת לו שלום ואז הוא עושה לי כזה, "עשית משהו בשיער?".

עכשיו, באמת עשיתי משהו בשיער (הסיפור עם סיגי והתיקון וזה?). אז אולי בגלל זה זאת הייתה הפעם הראשונה שמה שהוא אומר נשמע לי אמיתי. הוא הרי לא אמר, "השיער שלך נראה יפה". הוא שאל אם עשיתי משהו. מצד שני, יכול להיות שזה הלך ככה: היא לא לובשת עגילים, ולא שרשרת ולא טבעת. שיט שיט שיט שיט. אני לא יכול להגיד לה על החולצה. שיט. אה! "עשית משהו בשיער?". יופי, זה תמיד עובד. אני כזה תותח.

***

נכון הקטע הזה שבנות שנמצאות ביחד מקבלות מחזור בערך באותו זמן (כשהן לא על גלולות)? זה כל הזמן היה קורה עם חברות שלי בבי"ס, נגיד. וגם בבית, עם אחותי. בכל מקרה, נראה לי שלגברים יש קטע כזה עם תספורות. פתאום אתה מגיע למשרד ביום ראשון ומגלה ש-70% מהגברים הסתפרו באותו סופ"ש.

***

אתמול הבחור ואני הלכנו ביחד לסופר. זאת פעם ראשונה שאנחנו הולכים ביחד לסופר, נראה לי. אז אנחנו עומדים ליד הירקות ואני אומרת לו שבאמת קצת יותר זול פה הירקות. ואז אחד לא קשור עושה לנו כזה, "הירקות כן. אבל הפירות לא. הפירות אצל ההוא ליד עולים חצי. אז אני קונה פה את הירקות ושם את הפירות. והנה, תסתכלו, שבוע שעבר הלימונים היו 3 שקל והתפוזים* היו 3 שקל. השבוע מבצע לימונים ב-2 שקל, אבל מה? תפוזים ב-4. ממוצע אותו דבר. הוא עירקי זה**, אל תשכח". אז דיברנו קצת עם האיש והחישובים, והמשכו לדברי חלב. ושם, פתאום, נזכרתי שאני רוצה בננות. אז אני שואלת את הבחור כזה, "תגיד, ראית שם בננות או שאין עכשיו?", ואיזו אישה מאחורה עושה לי, "יש בננות, זה בהתחלה בהתחלה".

ואז הבחור עושה לי כזה: "היי, כשאני בא לסופר לבד אף אחד לא עוזר לי ככה. מה זה כל האהבה הזאת?***".

אני אומרת לכם, זה כאילו שזוג צעיר מעורר באנשים רגשי אמפתיה עזים. כאילו הם רוצים לעזור לילדים לתחיל את החיים ברגל ימין. או שזה אני והוא מעוררים רגשות באנשים. כאלה ילדים חמודים ומוצלחים, טפו טפו. רק בריאות.


___
*זה בטח היה משהו אחר, סתם שמתי לימונים ותפוזים
**זה, הבעלים/זכיינים של הסופר. מסתבר שאם אתה עירקי וגר בראשון ואתה קונה אצל העירקי מהסופר בראשון, אתה גם קצת חבר של הבעלים של הסופר. אנחנו גרים בת"א וקונים בראשון, כי סביב הבית שלנו בת"א יש מכולת שכונתית, שופרסל שלי (או אחד מהסופרים היקרים האחרים) וקצת יותר רחוק את השוק. אנחנו מקווים להצליח להיות חברים של הבעלים של הסופר בכל זאת.
***מצד שני, הוא אמר, אני גם לא מדבר עם עצמי בקול רם כשאני בא לבד לסופר.
נכתב על ידי , 11/8/2009 13:01   בקטגוריות אני  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)