לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

עוד ניסויים בבעלי חיים


רוב הסיכויים שכבר יצא לכם לראות את הכתבה הזאת ב-ynet.

אתם יודעים מה אני חושבת על ניסויים בבעלי חיים אבל עד כמה אני חושבת שיש בזבוז בחיות מחקר סתם בגלל האטימות של המנחים, בגלל שבלי ניסוי "רטוב" אתה לא נכנס לעיתון שווה, בגלל שאם קיבלת תקציב אתה חייב לבזבז אותו אחרת יקצצו לך שנה הבאה.

אבל הכתבה הזאת פשוט מעצבנת. נשמע לכם "לא כשר" שהפרופ' ההוא הוא חבר של המנכ"ל של החברה ההיא שהוא חבר של הרקטור שהוא חבר של המנהל בית חיות באונ' אחרת? תעשו לי טובה.

זה כמו שתגידו לי שזה לא בסדר שצה"ל קונים מערכות מאלביט, כי מפקד יחדת אמוק חבר של כמה בכירים שם.

ברור שזה אותם אנשים. זה לא שזה אותם אנשים כי כולם פה מושחתים, אלא שזה אותם אנשים כי אנשים שעובדים באותם תחומים מכירים אחד את השני ועובדים אחד עם השני ומתקדמים אחד עם השני (שלא נאמר, על גבי). הם הגיעו למצב שהם יכולים לעבוד בשיתוף פעולה, תוך דאגת לאינטרסים של שניהם והגופים אותם הם מייצגים? סליחה באמת.

הבעיה היחידה שאני רואה היא שכל הקשר הזה נעשה בחסות משרד הבריאות. אם כבר, משרד הבריאות הוא זה שהיה צריך להגיד שמשהו פה נראה להם לא כשר, אם בכלל. האנשים שזומנו לכהן בועדות האלה, לא אשמים שמשרד הבריאות לא עושה את העבודה שלו במקרה הטוב, או משתף פעולה במקרה הרע.

עכשיו, בואו נעטוף את כל הקשקוש הזה בתיאורים של קופים סובלים וחורקי שיניים וחזירים שמנים וחתולים מסכנים ונשים שוב את התמונה של הקוף עם האלקטורדות על הראש שכולם כבר ראו 800 פעם ונעשה כאילו שיש לנו פה אחלה סיפור ותחקיר מעמיק ואנחנו חושפים שחיתויות.

בחייכם.
נכתב על ידי , 22/10/2009 11:15   בקטגוריות עם ומדינה, פסאודו לימודים אקדמיים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)