לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

תעלולים


אתמול הייתי אצל... ידיד. ישבנו, דיברנו, שתינו יין, התנשקנו קצת, התפשטנו, הוצאנו קונדום שיהיה על השידה ואז המשכנו לדבר. 3 שעות. עם הקונדום על השידה.

שזה בכל זאת מוזר, אחרי כל השנים האלה. ובדיוק עכשיו, אחרי הקשר שלי ואחרי הקשר שלו. ובכלל, שזה מצב הזוי לשבת ככה וסתם לדבר. אבל לא זה תפס 3 שעות, גם עבודה והשוק ופיזיקה ואקדמיה והוראה ומה לא.

בסוף כיבינו את האור התכוונו ללכת לישון. ואז הוא עושה לי, "אהה... כוס של האמאמאמא שלך, סליחה, עכשיו אני נזכר!", שאלתי מה. הוא אמר, "היה את המסיבה ההיא, שאמרת שתבואי ואיחרת ולא זוכר ואז באת ולא יודע...", אז אמרתי לו שאני דווקא זוכרת את המסיבה ההיא, שזה היה ממש מזמן, ואני זוכרת שהתמזמזתי עם מישהו שם. ואז נפל לי האסימון ואמרתי לו, "רגע, זה לא היה איתך?!", והוא אומר לי, "ברור שזה היה אני".

בבוקר קמנו מאוחר מדי, הוצאתי מהתיק, בזמן ששתינו משהו, את "תעלוליה של ילדה רעה" שמסתובב איתי כבר שבועיים ואמרתי לו שמישהו אמר לי לקרוא את זה, ואני לא יודעת אם זה מעליב אותי, בעצם. ואז הוא לוקח את הספר ואומר לי: "כתוב פה, 'אישה חושנית, פתיינית, אגואיסטית ושקרנית כרונית, שצצה בחייו שוב ושוב, מלהיטה את לילותיו ומטלטלת את עולמו, ושוב נעלמת'... אולי כדאי שתקראי את זה באמת", אז אמרתי לו, "היי! אני לא שקרנית!", והוא אמר, "זה נכון. אם היית שקרנית כרונית הייתי עולה על זה כבר. אבל תקראי בכל זאת".

ואז הודעת "הגעת בזמן" ו"רק איחור של 5 דקות" ו"יום טוב" ו"גם לך".
נכתב על ידי , 8/11/2009 10:33   בקטגוריות אני, רווקות הוללת  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)