לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

הו, גברים


אני חושבת שהחודשיים-שלושה הקרובים עם השותף החדש שלי והחברים שמתנחלים אצלנו (כולל אחד המכונה "השותף השקט") יהיו מעניינים מאוד. מעולם לא הייתי חלק מדינמיקה גברית בסדר גודל כזה, ואני באמת לומדת הרבה.

נגיד, אתמול. אתמול הידיד החדש שלי התקשר אליי. הוא אמר שלא דיברנו מאז שהייתי אצלו ביום רביעי. שמחתי לדעת שהידיד החדש שלי כל כך חד אבחנה. הוא אמר שהוא חשב על זה הרבה, וזה עדיין מרגיש לו אותו דבר- שאנחנו ידידים. שאלתי אותו מה הוא ציפה שיקרה ב-3 ימים האלה, והוא אמר שהוא דווקא קיווה שמשהו ישתנה אצלו- אבל לא. אמרתי לו שסבבה. הוא אמר שאם אני באיזור, אני מוזמנת לקפוץ אליו ושהוא ישמח ללכת איתי לבירה מדי פעם, ו"מה זאת אומרת 'אני אשמח'? אני מאוד רוצה שתבואי". אמרתי לו שאם הוא רוצה שאני אבוא, הוא מוזמן להזמין אותי. הוא אמר שאני צודקת. אני אמרתי לו שנדבר פעם אחרת, כי יש ספרד-ארגנטינה ואני צריכה ללכת לסבול, ברשותו.

אז שאלתי את פאנל הגברים מה זה צריך להיות. אם הוא אמר לי ביום רביעי שמבחינתו אנחנו ידידים, בשביל מה הוא היה צריך להתקשר ביום שבת כדי להגיד לי שהוא חשב על זה ובעצם, אנחנו ידידים. הם הסבירו לי שבדיוק בשביל זה- כדי שאני אשאל את עצמי ואת כל הסובבים אותי מה לכל הרוחות הוא רוצה ממני. בנוסף, הם הסבירו לי שיש שני סוגים של גברים: הגברים שרוצים סקס ופועלים כדי השיג אותו, והגברים שרוצים סקס ולא יודעים מה לעשות כדי להשיג אותו ונקלעים לכל מיני דרכים מביכות, דוגמת זאת המדוברת. אמרתי להם שאני לא מבינה מה הסרט להשיג סקס. הם אמרו לי, "אנחנו תמיד חושדים שאתן רוצות יותר ממה שאתן טוענות שאתן רוצות". אמרתי להם שזה דבר מאוד לא-מעריך להגיד, כאילו שאין לבחורות שום מודעות לצרכים שלהן. הם אמרו לי שככה זה עובד, אני אמרתי שהם טועים מהיסוד, והם אמרו, "את לא בחורה טיפוסית, את לא נחשבת".

מה שמחזיר אותנו במעגל ל"הו, אני נהנה לדבר איתך- אני אפילו יכול לדבר איתך על העבודה שלי!, את מצחיקה אותי, ואת פיזיקאית, כמוני... את לא נחשבת, בואי נהיה ידידים".
נכתב על ידי , 15/11/2009 13:09   בקטגוריות רווקות הוללת  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)