|
|
כינוי:
בת: 40 MSN:
RSS: לקטעים
לתגובות
<<
דצמבר 2009
>>
|
---|
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | | |
הבלוג חבר בטבעות: | 12/2009
נצחון האדם הקטן על המערכת אז ניסיתי מלא מברגים והלכתי לאייס כדי למצוא מברג מתאים וכלום- הברגים לא נפתחו ולא כלום. הבחור מאייס אמר לי שאני גם לא אמצא מברג מתאים כי "זה בכוונה ככה". נכנעתי. הלכתי למרכז השירות של אורנג'.
הנציגה הסבירה לי בחוסר אדיבות שאולי הטלפון שלי יחזור מתיקון כשהוא בכלל לא עובד, כי זה מכשיר חשמלי רגיש ואי אפשר לדעת מה יקרה כשיפתחו אותו ואורנג' לא אחראיים על זה. במקביל, היא החזיקה את הטלפון ככה שהמסך שלו תלוי כלפי מטה ואמרה לי, "אני לא מבינה מה את רוצה, המכשיר שלך שבור", אמרתי לה, "תזהרי, אם תחזיקי אותו ככה ברור שהוא לא ישבר! בינתיים הוא עובד, ואני גם רוצה שזה ישאר ככה". אז לקחתי ממנה את הטלפון שלי והלכתי משם.
למחרת בצהריים (כששקט יותר) הלכתי לשם שוב, לא לאיזור של התיקונים אלא של השירות לקוחות וסיפרתי למישהי אחרת על איזה מבאס היה אתמול בערב ושהנציגה שלהם הייתה מפגרת, הפקדתי אצלה בסוף את הטלפון לתיקון, תוך ציון המצב בו הפקדתי אותו, וביקשתי גם לדבר עם מנהל. המנהל לא התפנה לדבר איתי.
אז חזרתי למשרד וכתבתי מכתב תלונה לאורנג' (תחסכו את זה ממני- לא, אין לי מה לעשות בעבודה). בתגובה, קיבלתי זיכוי בסך 20 ש"ח למשך 18 חודש, שזה נחמד מצידם.
היום הלכתי לאסוף את הטלפון שלי. הבחור הסביר לי שהחליפו לי, למעשה, את כל הגוף החיצוני של הטלפון- כולל את המסך, כולל את לוח המקשים. הכל. טלפון חדש. אני כבר התכוננתי לצעוק עליו שהסיכום איתם היה שאם התיקון הוא מעל 99 שקל הם מתקשרים אליי. ואז הוא אמר שהתיקון, משום מה, ללא עלות.
| |
|