לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

נבחרת החלומות III


נכון שאני בדר"כ בונה את נבחרת הכדורגלנים היפים לקראת רבע גמר ליגת האלופות, אבל השנה המצב מחייב ללכת על זה לקראת השמינית. המשחקים הראשונים הם הערב, כבר פספסנו את טורס ואני ממש לא יכולה לתת לאוצרות שיש לריאל העונה להתפספס.

השנה הייתי יצירתית (או נכנעתי לסגל) ובניתי סוג-לא-מאוד-ברור של 3-4-3. אל תהיו קטנוניים, זה גם ככה היה קשה.


1. ויקטור ולדס. האחד והיחיד. התלבטתי, וחשבתי לתת השנה במה לקסייאס אם כבר משנים את הלו"ז בגלל ריאל מדריר. אבל ולדס כבש לי את הלב. זה בעיקר החיוך, וקצת הקרחת (שלגמרי עדיפה על הזקן הלא ברור שקסייאס גידל לאחרונה). ואם היה ספק שהוא הבחירה המוצלחת מבין השניים, תסתכלו על זה.


2. דני אלבז. זה חדשות ישנות. הוא מהיר, הוא יפה, הוא צעיר והוא ברזילאי. לא צריך הרבה יותר מזה. ואני מנסה, אבל באמת קשה למצוא תמונות סבירות שלו כשהוא לבוש :)


3. אשלי קול. כן, הוא שוב איתנו. יש למישהי ספק?


4. ג'ררד פיקה. עם הזמן מתגלה שחוץ מלהיות שחקן-נשמה שכזה, הוא גם חתיך לא קטן. זה הזקן, לדעתי. והגובה. והחיוך המבויש. וזה שהוא לא מתעצבן הרבה.


5. אסטבן קמביאסו. כי צריך מבוגר אחראי אחד בקבוצה הזאת. וכי אם לא עכשיו, כנראה לא יהיה מתי. כי הוא הגבר הלבן עם השיניים היפות ביותר בכדורגל העולמי וכי הוא גבר שהשכיל לוותר על השתיים וחצי שיערות שנשארו לו ועבר לקרחת. וכי הוא ארגנטינאי, וקצת כבוד.


6. אנדרס אינייסטה. ההוכחה החיה שגבר נמוך יכול להיות סקסי בטירוף. שילד טוב יכול לעשות לך את זה בלי להתבלבל. וכי יש בו ובכדורגל שלו משהו כל כך לא מתאמץ.


7. חאבי אלונסו. אין הרבה מה להתחכם- הוא פשוט יפיוף! אפילו הקווים שלו במצח סקסיים בעיניי. איזה קווים? אפילו המצח שלו סקסי בעיניי.


8. דייויד בקאהם. כן כן! נכון לא ציפיתם למצוא את בקאהם כאן בשלב הזה בקריירה שלו? אבל אנחנו נזכור לו חסד נעורים, לסֶר, ואולי הוא רחוק מלהיות השחקן הטוב ביותר על המגרש, אבל דולצ'ה וגבאנה יושבים עליו יופי.


9. זלטן איברהימוביץ'. כן, האף שלו מוזר. כן, השיער שלו ארוך מדי. כן, לא-מי-יודע-מה הולך לא העונה. אבל יש בו קסם, יש בו משהו שמח נורא. והוא שוודי. לא מספיק?


10. קאקא. כי הצניעות שלו כובשת. וכי הוא נפלא ממש.


11. כריסטיאנו רונלדו. אם פעם חשבתי שהוא לגמרי בחור שאומרים לו "רד על 4" והוא פשוט לא יודע את נפשו מרוב אושר, המשחקים האחרונים שלו הוכיחו את זה לגמרי. אז הוא השחקן היקר ביותר בעולם, הוא בין השחקנים שעושים הכי הרבה כסף מחוץ למגרש, הוא אייקון אופנה והוא מת להיות עבד מין. באמת-באמת, אני לא חושבת שיש יתר טוב מזה.



מאמן: פפ גוארדיולה. אין דברים כאלה. רק שיטפל בקרחת שמתפתחת, בבקשה בבקשה.


נכתב על ידי , 16/2/2010 16:42   בקטגוריות כדורגל  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)