לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

למה הגעתי לעבודה עצבנית היום


אתמול הייתה שיחה עם הבוס. אני התפוצצתי עליו ובעיקר הוא התפוצץ עליי. זה בא בעקבות כמה אימיילים, בו הוא אמר בין היתר "כשאני מתקשר אלייך אני מצפה שתעני או תחזרי אליי", ואני אמרתי לו שאני לא חושבת שאני צריכה להיות זמינה לענייני עבודה ביום שישי בשלוש וחצי אחר הצהריים. אז הוא אמר שזאת הדרישה שלו, שהיא לא תשתנה ושאם אני לא רוצה הדלת פתוחה. אמרתי לו שללכת ככה בעצבים לא יקרה, שכרגע אני אעשה את מה שהוא מבקש אבל אם זאת הדרישה באמת (להיות זמינה בכל זמן שהוא למעט שבת, כולל סמסים ב-11 בלילה) אני בהחלט צריכה לשקול את זה מחדש.

ואז הוא קשקש לי כל מיני דברים על זה שאני לא מבינה את ההזדמנות שהוא נותן לי פה, לנהל פרוייקטים גדולים כש"הטריינינג על חשבונם". עלק "הטריינינג על חשבונם", כאילו שהוא עושה לי טובה. כאילו שהוא רוצה לפתח לי את הקריירה ולכן הוא מבזבז עליי כסף, כי הוא נחמד.

הרי ברור ששמו אותי לנהל פה דברים כי הם יודעים שאני יכולה לעשות את זה, שאם יזרקו אותי למים אני אסתדר, ואם יביאו מישהו עם נסיון הוא יעלה להם לפחות פי 1.5.

"הטריינינג על חשבוננו". אני חושבת שמכל הדברים הלא נעימים ששמעתי מהבוס שלי בחודשים האחרונים, זה לוקח את כולם. אולי הוא גם רוצה שאני אנשק לו את התחת כל יום כשאני מגיעה לעבודה, ואגיד לו תודה על זה שהוא בכלל מעסיק אותי.


גם אמרתי לו שאני לא מבינה מה הוא נופל עליי, הרי כל הפרוייקטים שיש עליי רצים בלוח זמנים מדויק, בדיוק כפי שהוגדר- למעט פרוייקט אחד שפשוט עוד לא הוגדר- אז איך אני יכולה לנהל פרוייקט כשמשנים את הדרישות כל חצי יום? ואפילו שמשנים את הדרישות כל חצי יום, עדיין כל החלקם שהוטל עליי לנהל רצים כמו שצריך. ושאם הוא רוצה שהעבודה שלי תכלול לתאם בינו לבין הסמנכ"לים שלו מה כל אחד מהם רוצה ואני אקבע להם פגישות לדיון- שרק יגיד. אני, משום מה, חשבתי שכשסמנכ"ל מוריד אליי דרישות הוא אישר אותם מולו קודם. הו, התמימות.
נכתב על ידי , 24/2/2010 08:52   בקטגוריות עבודה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)