לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

מה שנשאר מהעבודה שלי


אנחנו יושבים בחדר 3 אנשים- אני, המנהל תמיכה והמנהלת מוצר. המנהלת מוצר האמיתית בחופשת לידה, אז יש במקומה איזו פרילנסרית. היום הבוס נכנס לחדר כולו עצבני ודיבר עם המנהל תמיכה:

- תגיד, מה קורה עם הגרסה ההיא?
- המנהלת מוצר צריכה לעבור עליה
- ומה קורה איתה?
- אני לא יודע מה הלו"ז שלה. אני יודע שהיא לא פה היום.
- אבל זה יכול לצאת מחר?
- אני לא יודע. זה תלוי במתי היא תעבור על זה.
- טוב, אני רוצה שזה ייצא מחר.

אז הבחור פה אומר לי, "אני לא יודע איך אפשר לעבוד ככה. אם זה כזה חשוב, שיתקשר לפרילנסרית שלו ויגיד לה לעבור על זה. מה הוא רוצה ממני?". אז אמרתי לו שזה מעניין מאוד מה שהוא אומר, עם חלוקת האחריות בחברה הזאת. ואני מבינה אותו מאוד, באמת, אבל זה פשוט כבר לא בעיה שלי.

***

באותו עניין, המנהל שלי לא דיבר איתי מאז שהודעתי לו שאני עוזבת. הוא שלח אימייל לכל המשרד ואמר שאני עוזבת ותודה רבה על תרומתי לחברה. אבל חוץ מלבקש ממני להכין לו רשימה עם תחומי האחריות שלי ואיפה כל פרוייקט עומד, שמן הסתם הכנתי במיידית, הוא לא טרח לדבר איתי על שום דבר. גם הפרוייקטים הנוכחיים מוקפאים בערך, עד שיוחלט מי לוקח עליהם אחריות.

ככל הנראה, היועץ שאני שונאת לעבוד איתו יועסק כאאוטסורס כדי להחליף אותי בניהול אחד מהפרוייקטים. זאת ככל הנראה ההחלטה הניהולית המתבקשת, ועם זאת ההחלטה הניהולית הגרועה ביותר שאפשר לקבל. לא ממש איכפת לי שהצוות פה שונא אותו בדיוק כמוני, שיסתדרו, איכפת לי שעכשיו אני צריכה לארגן חפיפה עם האידיוט הזה.

אבל גם זה, אתם יודעים, בין השורות. כי הבוס שלי בכלל לא טרח לספר לי מה הולך להיות.
נכתב על ידי , 11/4/2010 11:55   בקטגוריות אני  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)