לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

הכרות


בואו נעשה הכרות מסודרת עם האנשים שילוו את הפוסטים הקרובים. "קרובים" זה מן משהו מאוד לא ברור- יכול להיות שבוע, יכול להיות חודשיים. לכו תדעו.

1. הצנחן: זה הכי קל, ועם הסיפור הכי סטרייט פורוורד. הוא חייל, הוא צעיר, הוא חמוד ונלהב.

2. הפסיכולוג: זה בחור ישן-חדש, אבל הוא אמר את משפט הקסם- "אל תאמיני לי, תבחני אותי". נו, מה, לא לבחון? הוא גר קרוב אליי בפרובינציה, והוא חתיך. ממש. משלושתם, עושה רושם של הסקס הטוב ביותר.

3. הכימאי: זה הכי ריליישנשיפ-אוריינטד, אבל אני מאוד לא סגורה עליו. הוא דוקטורנט לכימיה, הוא שחום, והוא שרירי ממש הרבה. הוא בעיקר יפה נורא, יש לו חיוך מקסים. מהבחורים האלה שאת יושבת איתם על בירה וצוחקת בקול רם ואומרת לעצמך, "טוב, איפה הקץ'?". ואני אומרת לכם, זה קץ' כל כך גדול שאני מרגישה שמישהו כותב קומדיה גרועה ומריץ עליה QA בחיים שלי.


אני חושבת שזהו זה. עד שזה ישתנה שוב :)
נכתב על ידי , 10/6/2010 10:39   בקטגוריות אני, רווקות הוללת  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)