לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

חינוך של בנות


קראתי עכשיו ב7 ימים את הכתבה על ההיא בת 14 שאומרת שהיא שרמוטה. ואתם יודעים, לדעתי החלק המזעזע באמת הוא לא שהיא שכבה עם 20 ילדים עוד לפני גיל 14. החלק המזעזע באמת הוא שהיא טוענת שהיא לרוב עושה את זה כדי לא להיות ילדה מבאסת.

אתם מבינים, שום דבר לא משתנה. כל עוד ההתנהגות המינית של בנות תושפע מלא להכאיב לבנים בביצים, חס וחלילה, או מלא להיות ילדה מבאסת- שום דבר לא ישתנה.

העניין הוא שזה משפיע על כל השאר. זה משפיע על עד כמה נשים יכולות להיות דעתניות מול גברים. אם בדבר הכי בסיסי, שזה הגוף שלך, את לא מסוגלת להגיד "לא" כדי שהילד אפס הזה לא יחשוב שאת מבאסת- איך תגידי בישיבת צוות "אני חושבת שאתם טועים וצריך לעשות את הדברים אחרת"? איך תבקשי העלאה? איך תגיעי לעמדה ניהולית? איך תהיה לך עצמאות בכלל?

כל החינוך הזה דפוק. וזה מדהים שעוברות השנים, שאנחנו הרבה יותר מדברים על מעמד האישה ועדיין אמהות לא יכולות לשבת לשיחה כנה עם הבנות שלהן ולהגיד להן שלהיות ילדה מבאסת או לא ילדה מבאסת זה לא פונקציה. שאם בנים מתבאסים עלייך זאת בעיה שלהם, לא שלך. הרבה יותר חשוב שאת לא תתבאסי על עצמך. שלא תחזרי הביתה ותשאלי את עצמך מה לעזאזל זה היה. שזה לא שאת שומרת על הגוף שלך כדי שגברים יעריכו אותך, אלא כדי שאת תעריכי את עצמך.

אתם מבינים, החינוך שלנו כל כך דפוק שגם היום- בחורה אמורה לשמור על הגוף שלה כדי שיעריכו אותה. מי זה ההם שאמורים להעריך בכלל? ולמה הם חשובים יותר מההערכה העצמית?

ובואו לא נתבלבל- לשמור על הגוף זה לא להתחתן עם ישו. לשמור על הגוף זה לעשות את הדברים שמתאימים לך- כל אחת לפי החשק והרצון שלה- ולא שום דבר אחר. ואם מתאים לך לשכב עם 20 גברים עוד לפני גיל 14 אני מכבדת את זה, כל עוד את ממשיכה לכבד את עצמך.

זה לא משנה כמה ועדות לקידום מעמד האישה יקומו וידונו, כמה מסקנות יוסקו, כמה חוקקים יחוקקו וכמה מעסיקים יוכרחו להעסיק נשים. כל עוד החינוך, עוד מהבית, הוא כזה שאומר שההערכה העצמית של נשים תלויה במה גברים חושבים על מידת הפתיחות של הכוס שלהן, נשים ימשיכו לא להתקדם מקצועית ולא להיות עצמאיות כלכלית.
נכתב על ידי , 3/7/2010 13:12   בקטגוריות עם ומדינה  
180 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)