לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

לחכות ל11


אני מרגישה כמו איזה ג'אנקית.

מאז שהתחלתי לקחת אנטיביוטיקה אתמול ב-11 בבוקר, 11 הפכה לשעה קריטית של היום. 2 כדורים כל 12 שעות, ואני סוגדת לרפואה הקונבנציונלית.

יש לי אנגינה. זה אומר שחיידקים מתרבים לי על הגרון. זה אומר גם שהגוף שלי נורא השתדל להלחם בתופעה, ולכן העברתי את הלילה בין שני לשלישי עם 39 חום, מכורבלת מתחת לשמיכה עם חלונות סגורים. ולא יכולתי לישון בכלל, הכל כאב לי.

ואז אחותי באה איתי בבוקר לרופא ובכלל היו לי בחילות כל הדרך וכבר חשבתי הוא ישלח אותי למיון. ואז הוא אמר לי לפתוח פה ולעשות אההה והוא אמר לי משהו שאתם לא רוצים לדעת כי זה מגעיל, ורשם לי אנטיביוטיקה ונתן לי חופש עד יום חמישי.

ואז הלכתי לסופר פארם (כבר הרגשתי יותר טוב, כי ידעתי שאני אמשיך לחיות) ואז הרוקח שאל אותי אם אני רגישה לפניצילין. ואז אמרתי לעצמי, "מה, ואם אני רגישה לפניצילין, איך אני אמורה לדעת? לרופא יש את כל התיק הרפואי שלי, הוא לא אמור לדעת לא לרשום לי פניצילין אם אני רגישה לפניצילין?". ואז החלטתי שככל הנראה, אם הייתי רגישה לפניצילין הייתי יודעת ועניתי שלא. וכנראה שאני לא רגישה באמת, כי לא פיתחתי שום תגובה מוזרה לכדורים. נגיד, אני עדיין נושמת.

אמא שלי הסתלבטה עליי מקודם שכשאני חולה אני כמו איזה חסה שהשאירו אותה יותר מדי זמן במקרר. אבל אתם יודעים מה יש לי שאין לחסה במקרר? סמים.
נכתב על ידי , 14/7/2010 10:41   בקטגוריות אני  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)