לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

משהו טוב


אז אתמול פגשתי עם האיתי הזה, כן? (אתם לא אמורים לזכור את איתי. הוא חדש, והוא כנראה לא ישאר איתנו עוד הרבה זמן). וסתם, הוא אמר שהוא פה באיזור אצל חברים, ואם אני רוצה לראות אותו אחרי. אמרתי סבבה. אז הוא בא, ואז הוא אומר לי, "את מוגבלת בזמן?". אמרתי לו, "מה יש לי להיות מובלת בזמן? יום שישי היום". והוא אמר, "לא, כי אמרת שאת לא רוצה לבוא אליי שבת". אמרתי לו, "כן, כי ההורים שלי טסים מחר בערב ואני רוצה להיות איתם. אבל כרגע הם ישנים". אז הוא אמר, "אה, אז אפשר לקפוץ אליי, זה לא כזה רחוק". אמרתי סבבה.

רבע שעה מאוחר יותר, אי שם בכביש 4, הוא מתחיל לעשות לי חישובים כמה ק"מ נשאר וכמה זמן ייקח לנו להגיע לשם. אמרתי לו, "תנוח, זה היה רעיון שלך לנסוע אליך, אל תתחיל להתלונן לי עכשיו". והוא אמר, "סתם, פשוט נהגתי כל היום, נמאס לי לנהוג". ואמרתי לו, "אז תן לי". והוא באמת נתן. שוק.

אז נהגתי לאיזה מושב באיזור ירושלים, והגענו והוא שאל אותי מה אני רוצה לשתות. אמרתי שסתם מים או משהו, והוא אמר שאני לא נוהגת בחזור, ואמרתי לו שבכל מקרה לא בא לי בירה, והוא אמר, "לא בירה, יש לי ערק ממש ממש טוב". ואני נקרעתי לי מצחוק. הוא לא הבין על מה ולמה, וזה לא ממש היה לעניין להסביר לו. אבל זה באמת היה ערק משהו-משהו, עם איזה מיץ מלון ולימון. טעים.

ואז היה סקס כזה, לא של ערק-אשכוליות. משהו טוב.


***

בעניין אחר, אני חושבת שקוסמטיקה זה ממש הגזמה פראית. כאילו, כמה לכלוך יכול להיות באף אחד קטן? והיא גם רצתה להוציא לי שחורים מהבפנוכו של האזניים, עם המכשיר עינויים הזה שקוראים לו משהו כמו קטרט. אמרתי לה שתודה רבה, אבל באמת, אני לא חושבת שלהוציא לי שחורים מהבפנוכו של האזניים שווה את הכאב. היא אמרה, "איך שבא לך, זה האזניים שלך". כאילו שאני ממש אישה משוגעת שלא מבינה כמה זה חשוב להוציא שחורים מהבפנוכו של האזניים. ואני אומרת לכם, גם אם יש לי שחורים בבפנוכו של האזניים, זה ממש מעולם לא הפריע לי. ובכל זאת, זה כזה ברור שעוד פעם-פעמיים אני אסכים לעינוי הזה, כי יראה לי לגמרי סביר להוציא שחורים מהבפנוכו של האזניים. שאלוהים ישמור אותי.
נכתב על ידי , 24/7/2010 22:52   בקטגוריות אני, רווקות הוללת  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)