לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

לא סיפור לנכדים


כל מה שיבוא כאן זה פרגמנטים קטנטנים מהמסיבה של אתמול. אני מתכוונת, אלה שאפשר לספר לכם עליהם- אבל לא לנכדים. היו עוד כמה דברים שלא יעלו אפילו כאן. דברים שרק אני יודעת (וה-200-300 איש הנוספים שהיו שם. ואלה שישמעו את זה מהם. ואולי הצלם תפס איזו תמונה. אין לי מושג. לא רוצה לדעת. אם מצאתם תמונה כזאת- אל תספרו לי).

השיחה הפלרטטנית של הערב:
- יש משהו מאוד מוצלח בבגד ים שלך
- הציצים שלה
- הציצים, המתניים, הרגליים...
(די, תמשיכו)

המשפט המחמיא של הערב:
- את יודעת שהיא קוראת את הבלוג שלך?
(לא, לא היה לי מושג)

פליטת הפה של הערב:
- אני חושב שזה השיא של הערב שלי
- מפה נשאר לך רק לרדת
(לא התכוונתי לזה ככה!)

השיחה הרציונלית של הערב:
- אני גר פה, בתל אביב
- אה. יש לי משהו להגיד על זה. רגע, את תל אביבית?
- לא
- את תל אביבית?
- לא
- טוב, תקשיב: תל אביבים זה חרא של סקס.

השיא החצוף של הערב:
- יש פה מקלחת
- אז?
- אז את יכולה לבוא איתי לשם ולרדת לי
(פחחחח. ברור שלא. באמת, יש לי קודים!)

השיא המוזר של הערב:
- אז מה, את מוצצת?
- (זה כל כך הביך אותי שפשוט חיבקתי אותו כדי לקבור את עצמי)
- למדתי איתך כימיה, יא דפוקה!
- יואו! ואני שעתיים מנסה להבין מאיפה אני מכירה אותך!!!
(באמת היה קשה לזהות. רק כשהגעתי הביתה נפל לי האסימון- אז הוא היה דתי, היום הוא הומו)

לא, בעצם, זה השיא המוזר של הערב:
- היי! אותו אתה מכיר מאתמול, אותי אתה מכיר 5 שנים- ואני לא קיבלתי נשיקה כזאת
והופ, קיבלתי נשיקה כזאת.
נכתב על ידי , 28/7/2010 10:30   בקטגוריות רווקות הוללת  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)