לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

הם תמיד חוזרים


זוכרים את צ'רלי? שאמר לי בסוף שלדעתו אני מתאהבת בו, אז כדאי שנפסיק להפגש- בשבילי. ואז אמרתי לו משהו כמו, "אתה טועה, אבל אם אתה לא רוצה שנפגש אין בעיה, ביי"?

אז הוא צץ מחדש.

לא שזה מפתיע, כן? הם כל הזמן עושים את זה. אבל חשבתי, אולי זה ערס עם ביצים, כזה שאומר "לא" לבחורה ובאמת מתכוון לזה. פחחח.

אמרתי לו, "צ'רלי, תראה, זה קצת מוזר ללכת להזדיין עם מישהו שהעיף אותי לכל הרוחות לפני כמה חודשים. כאילו, באמת יש לי אופציות טובות יותר". והוא אמר, "זה לא היה ככה בכלל". אז אמרתי לו שיסביר לי איך זה היה, שאני אדע.

אז הוא אמר לי, "תקשיבי, כל הקטע איתך, היה לי יותר מדי. כאילו, את לא מאמינה לי, אבל אני באמת קצת מוגבל. ואת קיבלת ממש יחס מיוחד. נגיד, זה שהיינו אצלי? כבר לא מתאים לי. וזה שהיית נשארת פה לישון? ועוד מבלה איתי אחרי זה את כל היום? תקשיבי, זה פשוט היה לי יותר מדי".

ציינתי בפניו שלא באתי אליו ולו פעם אחת ללא הזמנה. יותר מזה- בכל פעם שבאתי זה היה עם האוטו שלי, ככה שאם משהו היה לא נוח, הייתי יכולה ללכת. בסופו של דבר הוא הסכים איתי שהוא זה שהסתבך- ושזה באמת לא לעניין הוא ניסה להחליט בשבילי שאני מאוהבת בו. ועוד כשאני אומרת לו, "היי, צא מהסרט, אני לא" הוא אומר לי, "אבל אני מרגיש שאת כן!".

אגב, מאז שדיברנו לפני כמה ימים ושהסתבר לו שאני לא סופר כועסת עליו ו/או מאוד פגועה ממנו אני מקבלת טונה סמסים ומלא שיחות טלפון. אבל זה, כאילו, ברור שזה בגלל שאני מאוהבת בו...

אז, ברור שאין לי כוונות ללכת להזדיין איתו. זה פשוט, טוב לשים את הבן אדם במקום. מחליט בשבילי, גם כן. איך אני שונאת את זה.
נכתב על ידי , 29/7/2010 11:57   בקטגוריות אני  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)