לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

לחנך את הבחור?


אני נוטה להגיד שלא מתפקידי לחנך את הבחורים שאני יוצאת איתם. שאם הם בסדר אז יופי, ואם הם לא בסדר אז גם יופי. לא רואה סיבה לפתוח לשיחה כל מיני דברים שהם עושים לא בסדר. מבחינתי, זה נסבל עד שזה עולה על העצבים. וכשזה עולה על העצבים הם עפים.

ועם הבחור הזה, אני תקשורתית נורא. נגיד היום הוא עשה איזה קטע לא לעניין, ואני כולי רתחתי פה מעצבים, ואז הוא התקשר וכולי התרככתי. ואז אמרתי לו שזה לא היה בסדר. והוא אמר שהוא יחשוב על פיצוי הולם. אמרתי לו שהוא לא ביטוח לאומי, ואני לא צריכה פיצויים- רק שהוא ישים לב ולא יעשה את זה שוב. הוא אמר שהוא מתנצל ואני צודקת והוא לוקח לתשומת ליבו. ואז כזה בסוף הוא אומר לי, "טוב, מותק", אז אמרתי לו, "כן, מותק", והוא אמר, "מה, מותק זה יותר טוב ממאמי, לא?", ואמרתי לו שזה אמנם טוב יותר אבל עדיין לא משהו, ושיש לי כל כך הרבה עבודת חינוך לעשות פה שמותק זה באמת בקטנה.

אז מה אתם יודעים? איכפת לי.
נכתב על ידי , 31/8/2010 23:29   בקטגוריות אני  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)