לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010

הידיד


כבר דיברנו על זה, סביר להניח, שחברים גברים מתחלקים לשתי קבוצות:

1. אלה שנמצאים בקשר ולכן ברור שגם אם הם נורא רוצים, הם לא יעשו איתך כלום. את נהיית חברה של האישה שלהם ואתם בחבר'ה והכל טוב

2. אלה שרוצים לזיין אותך.

 

מה שגיליתי לאחרונה שגם אלה שבקבוצה 2, מתחלקים לשתי קבוצות:

א. אלה שאומרים לך את זה

ב. אלה שלא.

 

מה קורה עם חברי 2א:

הם מבלים איתך, כאילו בקטע חברי, וכל הזמן זורקים הערות ארסיות על זה שאת לא רוצה אותם. דברים כמו, "אבל אני לא הטיפוס שלך", "אבל את לא נמשכת אליי, או "אני יודע שאת לא רואה אותי ככה". הם אפילו יהיה גלויים איתך עד כדי גיחוך ויגידו: "תראי, אני רוצה יותר. אבל אם את רוצה ככה, בחברות, זה גם בסדר מבחינתי- אני רוצה לבלות איתך". ככה הם לאט לאט (או מהר מהר, תלוי כמה הם רוצים אותך, בעצם) יהפכו את החוויה של לבלות איתם לבלתי נסבלת עד שתצטרכי לסיים את הקשרים בניכם. הם לא מסוגלים לעשות את זה בעצמם, ככה הם הרי נהיו "ידידים" בכלל- אז הם מפילים את זה עלייך.

 

מה קורה עם חברי 2ב:

אצלם הכל בסתר. את רואה את זה בהתנהגות שלהם, אולי אפילו בעיניים שלהם (זאת אומרת, במבט המפשיט). ואת כאילו מתה להגיד, "תראה, לא הולך להיות בנינו כלום. אני לא רוצה אותך" אבל אין לך סיבה- הם הרי לא אמרו על זה שום דבר. או אמרו את הדברים כזה בצחוק, ככה שאם קפצת על ההזדמנות והבהרת את המצב הם יגידו משהו כמו, "אויש, מה את כבדה? צוחקים איתך". מה שיקרה עם הבחורים האלה זה שיום אחד הם ימעדו. יום אחד הם יחשבו שהנה זה הזמן הנכון, כי את כולך פגיעה וזקוקה לתמיכה, הם יעשו משהו נמוך (לרוב אחרי ששתיתם) ואת תחליטי לא לראות אותם יותר.

 

מה שבאופן קבוע מלווה את חברי קבוצה 2, ובעיקר 2ב, זה התחושה הזאת שהם בחורים נחמדים, ממש ממש נחמדים, ולא הולך להם עם בנות כי בנות אוהבות מניאקים. והרי לא יכול להיות שקר גדול יותר מזה. ניוז פלאש: הקטע הזה של להתחבב על בחורה, לגרום לה לסמוך עליכם ואז לעוט עליה כשהיא פגיעה, עצובה ו/או שיכורה, כשברור לכם שהיא בכלל לא מעוניינת בכם- זה להיות מניאק.

נכתב על ידי , 5/10/2010 10:26   בקטגוריות אני  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)