לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2010


זה היה ממש מפתיע. שיחה שבאה משום מקום ברביעי בערב. במקרה, או שהוא חיפש אותי. אני לא יודעת.

 

 

זה התחיל בשיחת אקסים- מה בדיוק קרה, ומה זה היה ולמה ככה. וזה המשיך לשיחה רגילה, כאילו לא עברו איזה חודשיים מאז. וזה הגיע לפגישה בחמישי.

 

הוא ניגן על הפסנתר שלו בהתחלה, ושר. הרי בשביל זה באתי, רשמית, לשמוע אותו מנגן. הרי אף פעם לא יצא. ואני אומרת לכם, זה היה כל כך יפה שכמעט בכיתי לי שם. וכשהוא סיים אמרתי לו שלא הכרתי את השיר. והוא אמר, "כי זה שלי". ואני כולי הופתעתי שמכל הדברים שהוא היה יכול לנגן, זה מה שהוא בחר.

 

ואז היו מלא דיבורים. ואז מלא שתיקות. והוא אמר, "מה חשבת, שתבואי לפה ואני אנגן לך וזהו?". אמרתי לו, "אין לי מושג מה חשבתי, אבל רציתי לבוא". ואז עוד קצת דיברנו. ואכלנו טוסטים ועגבניות וזיתים. וראינו מכבי.

 

והיה מצחיק שזה לא להאמין. הבחור הזה קורע אותי מצחוק. לא כי הוא עושה שמיניות באוויר כדי להצחיק אותי. סתם כי מצחיק איתו.

 

ונשארתי לישון.

 

ובצהריים היום הלכנו לקפה בחוץ.

 

ומצד אחד הרגיש כאילו שום דבר לא השתנה, כי היה קליל ומצחיק וזוגי כזה. ומצד שני, הכל היה שונה. כי הכל היה על השולחן. כאילו משהו שהיה פקוק ולחוץ נפתח.

 

ואני לא בדיוק יודעת מה יהיה איתנו עכשיו. ובכל זאת, לא הייתי משנה שום דבר בשעות האלה ביחד.

נכתב על ידי , 5/11/2010 21:40   בקטגוריות אני, אהבות  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)