לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2011

טוליפ


היום בצהריים פגשתי חברה והלכנו לאכול. היא אמרה שכצמחונית, היא תמיד מאוד שמחה לקחת אוכלי חיות מתות למקומות שיש בהם מספיק מבחר גם בשבילם. זה פלוס הקור והגשם הביאו אותנו לטוליפ, מסעדה הונגרית בתל אביב. היא גם אמרה שמזמן לא כתבתי ביקורת מסעדה. היא צודקת. אז הנה, טוליפ:

 

המקום נותן תחושה ביתית, למרות שהוא לא מאוד קטן. זה בגלל האנשים. אמנם ביום גשום שכזה היינו שם די לבד וקיבלנו יחס נהדר, אבל בכל זאת, יש לבוא לשאול אותך איך האוכל, ויש לבוא לשאול אותך איך האוכל מתוך עניין אמיתי, ובחיוך חם ורחב. כנראה שככה זה כשמדובר בעסק משפחתי. החברה שלי אומרת שבעל המסעדה, האבא, עושה ממש כיף למקום. הוא לא היה שם הפעם, אבל אם תלכו לשם והוא יהיה, כנראה שתשימו לב.

 

לקחנו לאכול, איך לא, מרק. היא הלכה על מרק פטריות שהיה נראה נפלא ממש (היא גם ממליצה על המרק קרם שום, שלא היה היום בתפריט). אני לקחתי מרק שעועית ובשר. וזה היה טעים שאתם לא מאמינים.

 

הייתי אומרת שאכלנו אוכל ביתי, אבל ל"אוכל ביתי" יש שם רע של מקומות כאלה שמבשלים עם ימבה שמן ועושים אוכל כמו בבית שלך- רק הרבה יותר גרוע.

 

בטוליפ, האוכל הוא ביתי. לא רק בגלל שיש שם את אותם חומרי גלם שיש בבית שלך, או של ההורים, או של סבתא. אלא בגלל שהוא טעים, והוא מוגש במן חמימות כזאת, שעושה לך טעם של עוד. לראיה, אחרי שסיימתי את המרק שעועית שלי- הזמנתי עוד מנה של מרק שעועית. לא שמנה אחת זה מעט אוכל. זה פשוט היה טעים נורא.

 

המחירים הם רגילים. חוץ ממרקים, יש שם סלטים, בלינצ'ס, פסטות, בשר, דגים, ודי כל מה שתרצו. אני אלך לשם שוב בקרוב לאכול מהגולש, אני אספר לכם איך היה.

 

 

ציון: חיוךחיוךחיוךחיוךחיוך

כי זה אוכל טעים, תמורה טובה לכסף ואווירה ביתית וחמה.

 

Tulip, קפה מסעדה הונגרית

יהודה הלוי 52, תל אביב.

נכתב על ידי , 11/3/2011 16:26   בקטגוריות ביקורת מסעדות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)