לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

חזרה לחיים האמיתיים


החזרתי את המחשב שלי מהמעבדה. הוא חי. יש לו אפילו הארד דיסק חדש.

עכשיו זה הזמן להתקין לו כל מיני דברים מחדש, אבל שטויות, העיקר שיש מחשב.

הייתי נטולת מחשב במשך 19 יום. החברה בה קניתי אותו (אני לא אשמיץ אותם אלא אם כן הם לא יתייחסו ברצינות לתלונה שלי ולא יפצו אותי) , טענה שזה נשלח לספק וזה כנראה מתעכב שם. מתוך הדיבורים שלהם זה היה נשמע כאילו הספק נמצא לפחות בחצור הגלילית, והם עמוסים עד אין סוף במחשבים לתיקון.

אתמול, אחרי שצלצלתי לשירות הלקוחות של החברה להתלונן על 18 יום ללא מחשב, קיבלתי טלפון מהמעבדה. הם אמרו לי שהם אכן צריכים להחליף לי הארד דיסק, וזה יהיה מוכן בסוף היום. מצוין, אח"כ הם ישלחו את זה לסניף בו מסרתי את המחשב, ואני אקבל את המחשב שלי למחרת. מה שהיה נראה לי מאוד חריג, זה שהייתי צריכה לצעוד כדי לקבל טיפול. טוב, נו.

היום, אני לא זוכרת בשביל מה התקשרתי למעבדת התיקונים ואז הסתבר לי דבר נפלא: אותה מעבדת תיקונים שוכנת מרחק הליכה מהבית שלי, ואני גרה הרבה יותר קרוב לת"א מאשר לחצור הגלילית. ואז הם אמרו לי פשוט לבוא לקחת את זה משם. זה מה שעשיתי. ואז, כשהחתימו אותי על זה שאני לוקחת את המחשב, התגלה לנגד עיניי דבר נפלא: המחשב התקשב אצלם ב-17 למאי. לפני יומיים. הטכנאי אמר שאכן קיבלו את זה שלשום בסוף היום וזה טופל אתמול. מה אני מסיקה מזה? שהמחשב שלי שכן במשך 15 יום בסניף בו מסרתי אותו או איפשהו בדרך. נפלא.

מיד הרמתי טלפון לשירות הלקוחות והסברתי להם את העניין הלא מובן הזה. מנהלת המחלקה שאלה אם אני יכולה להכוח את מה שאני אומרת, ואכן שלחתי לה בפקס את שתי תעודות המשלוח- זאת מה-2 למאי, היום בו מסרתי את המחשב, וזאת מה-17 למאי, של קבלת המחשב לתיקון אצל הספק. היא הבטיחה להעביר את התלונה שלי למנכ"ל החברה, כי זה באמת-באמת לא היה בסדר.

בינתיים, אני שוב יושבת עם הלפטופ שלי על הבירכיים. איזה כיף :)

אה, ורק עכשיו ראיתי את שלל התגובות שקיבלתי. איזה יופי :)

נכתב על ידי , 19/5/2005 15:32   בקטגוריות חוויות אחרות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)