לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

על קבוצת מתנדבים ומדריכה


היום שבעה שתיים פגשתי שניים מהמשתתפים בקבוצה אותה אני מדריכה (התנדבות עם בני נוער), כדי לסגור איתם כמה קצוות לגבי הערב סיום של הפרוייק שביום ראשון הקרוב. הסתבר לי כשיצאתי מהמרכז, שחם בחוץ בצורה מחרידה. מחרידה כ"כ שלא הצלחתי לנשום כמו שצריך, והגעתי הביתה כשאני שומעת (שוב) את החזה שלי שורק במאמציו. אבל שטויות, בשביל זה יש לי במדף התמרוקים שלל משאפים שאני מסרבת בתוקף לקחת איתי כדי לא להרגיש חולה. העיקר שהפרוייקט הזה ייצא כמו שצריך.

מדובר על קבוצה של נערים ונערות (כיתות י'), אותם אספתי מאיזה תיכון כדי להעביר להם סדנה בענייני זוגיות אובססיבית ואלימה, במטרה להגביר את המודעות ולנסות למנוע כמה שיותר דברים מחרידים שכאלה. בפרוייקט סיום הם אמורים להביא כמה שיותר אנשים (בני נוער, מורים, הורים ומתנדבים מהמרכז) ולנסות להעביר להם בשעה את עיקרי הסדנאות שאני העברתי להם במהלך איזה 5 חודשים.

אני מקווה שהם יצליחו להביא כמה שיותר אנשים, ושהערב הזה ייצא כמו שצריך. זאת פעם ראשונה שאני מעבירה דבר כזה, ופעם ראשונה שאני מרימה פרוייקט. אם זה ייצא טוב, זה רק ייתן לי מוטיבציה להמשיך ולהתנדב.

נשאלת השאלה- מה אני אביא ל-18 חבר'ה המקסימים שיש לי צ'ופר לסיום הפעילות?

נכתב על ידי , 20/5/2005 16:36   בקטגוריות אני  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)