לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

סיכום חודש יוני


1. תקופת מבחנים. עומדת בה יפה. זה אומר שעוד 20 יום (בלי לקחת בחשבון מועדי ב') יהיה לי תואר ראשון. אני בכלל לא מבינה מתי זה קרה ולא קולטת שאני לא אראה יותר חלק גדול מהאנשים שאני לומדת איתם.

2. סיימתי את הפרוייקט ההתנדבותי שלי וכבר קיבלתי מכתב מהרכזת של התיכון לגבי המשך הפעילות שנה הבאה. אני שמחה שהרכזת חושבת שאני טובה במה שאני עושה, אבל קביעת מדיניות של פרוייקט שאני בכלל לא בטוחה שאני רוצה לעשות שנה הבאה שוב, לא צריכה להקבע איתי אלא עם מנהלת המרכז, או מי שאחראי על זה באמת. כמובן שאני אשמח לעזור. זה יפה שכולם בטוחים שאני ממשיכה עם הפרוייקט הזה שנה הבאה.

3. הועדה לתואר שני מזיינת אותי בתחת, והמנחה העתידי שלי לא בארץ. הוא חוזר בתחילת החודש (יולי) ואני אדבר איתו, בתקווה שהוא יוכל לסדר את העניינים/להבטיח לי מלגה על חשבונו. אחרי הכל, בחורה עם חיוך יפה כמו שלי לא מוצאים כל יום.

4. יש לי בחור חדש. עוד לא ממש ברור לי מה קורה עם הקשר הזה, אבל בינתיים כיף לי. (אתמול היה כיף במיוחד, כולל צעד אחד קדימה לעבר מחיקת אחת הפריטים ברשימה שלי).

5. גיליתי שיש אלמנט מחרמן במטאל.

6. לנהל בלוג זה נורא כיף.

נכתב על ידי , 2/7/2005 13:17   בקטגוריות לימודים אקדמיים  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)