לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

קאי אוכלת סרטים


נסעתי היום ללמוד אצל זוג חברים. כן, זוג- ביחד כשנתיים, גרים ביחד, שניהם לומדים איתי. אני חברה של כל אחד מהם עוד לפני שהם נהיו זוג.

ישבנו ללמוד, אכלנו צהריים, ראינו סרט, הלכנו לנוח, קמנו עם קפה והמשכנו ללמוד. להלן שתי סיטואציות שהתרחשו בזמן הלימוד:

 

1. הבחור הוציא מהקלמר שלו מטוס פלסטיק קטן ושבור, כשראיתי אמרתי לו "איי, זה אני הבאתי לך את זה", והוא אמר, "איי, נכון, מצאת את זה על הדשא איפשהו". אחרי זמן מה, כשהבחור היה בטלפון, הבחורה לקחה את אותו המטוס ובחנה אותו. "אה, כן, ראיתי אותו על הדשא, חשבתי שהבחור שלך יאהב את זה אז הבאתי לו", ועל זה היא אמרה "אויש, הבחור הזה, אוסף כל דבר".

2. הבחור התחיל לעשות רעשים עם השתיה כדי לשכות בתשומת ליבה של הבחורה שלו ולהצחיק אותה. משום מה, היא לא שמה לב או ניסתה להתעלם. אני, לעומת זאת, גיחכתי לעצמי. באיזשהו שלב הבחור שפך על עצמו את הקפה- הבחורה לא שמה לב, אני צחקתי. כשהיא טרחה להסתכל, היא עשתה לו פרצוף מאוס.

 

אחר הדברים האלה, הגענו לשאלה שאני והבחור הסכמנו על הפתרון שלה והבחורה לא. הבחור והבחורה החלו להתווכח על הפתרון, בעוד אני מוסיפה פה ושם הערות כדי לעזור לו להסביר. הבחורה בכלל לא הסתכלה עליו כשהוא דיבר, ואני התחלתי לראות את המצח שלה מתקמט וחשבתי לעצמי "לא נכון... היא לא הולכת לבכות". בו בזמן היא סיכמה את הויכוח ב"לא משנה", קמה והלכה לחדר. הבחור נאנח והמשיך לדון איתי בפתרון השאלה.

אחרי זמן מה, כשהראתי כוונות ללכת הביתה, הבחורה חזרה וישבה איתנו. הבחור, בנדיבות רבה,הסביר לה שאנחנו יושבים שם כדי ללמוד יחד ולהבין, ואם לא כולם מבינים זה לא שווה כלום, ואם יש משהו שהיא לא מבינה הוא מוכן להסביר לה שוב ושוב, כי זהו דבר עקרוני בחומר ויש מחר מבחן. איך הבחורה הגיבה הפעם אתם שואלים? היא קמה והלכה לחדר לבכות. הפעם, הבחור קם והלך אחריה כדי להרגיע אותה ושמעתי אותם צועקים בחדר. לא כיף.

 

אני תוהה האם יש קשר בין הדברים: האם יכול להיות שהיא חושבת שאני/הוא עשינו משהו לא בסדר בזה שהסכמנו על פתרון השאלה והיא פתרה אחרת? האם יכול להיות שטעיתי כשחשבתי לעצמי שהגזמתי (לפני שנה) כשטענתי שמדובר בבחורה מטורפת לחלוטין, ובבחור שמטורף עליה? האם ההתנהגות נורמלית?

 

כמובן, אחרי שהוא הלך אחריה לחדר חיכיתי קצת זמן עד שהפסקתי לשמוע צעקות, דפקתי בדלת ואמרתי שאני הולכת הביתה.

 

אני לא מבינה את העניין הזה. אני לא יודעת מה התדירות של ויכוחים על רקע כזה בניהם (ז"א, ויכוחים ללא כל בסיס), אבל זה בכלל-בכלל לא נראה לי כיף. והכי לא כיף זה להיות שם!

נכתב על ידי , 5/7/2005 20:22   בקטגוריות חוויות אחרות  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)