לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

ילדונים


בדיוק אתמול ניהלתי שיחה על קשר עם בחור צעיר. הסברתי כי בפעם היחידה בה יצא לי לצאת עם בחור צעיר ממני (חייל, קטן ממני בשנתיים, כל הסיפור היה בפועל כשבועיים), הצטערתי. נזכרתי בכל השטויות שהוא אמר כשאמרתי לו שאני לא רוצה לצאת איתו, וחשבתי לעצמי שאולי, בעצם, סתם הייתי קשה מדי. המסכן התאהב.

היום בצהריים, החמור הגיע.

 

קיבלתי מסר באחד האתרים שמסתבר ששנינו מסתובבים בו: "אם יש לך את הטלפון שלי עדיין אני ממש אשמח לדבר איתך", או משהו כזה. "אין לי את הטלפון שלך, אבל אני מניחה שלך יש את שלי". הנחתי שיבין שאין לי רצון עז לדבר איתו. "אין לי כי יש לי טלפון חדש בלי מספרים ישנים אשמח אם תתני לי אותו שוב". (ככה הוא כותב, בלי סימני פיסוק). נתתי (אני כזאת טובה לעיתים). התקשר. לא פלאפון חדש ולא בטיח- אותו מספר כמו פעם. אידיוט, הזיכרון שלי מצוין.

"רציתי להזמין אותך לאיזה ערב שאנחנו עושים"

"מי זה עושים?"

"את לא מכירה"

"טוב, איזה ערב?"

החצוף רצה להזמין אותי לסוג של אורגיה. שישה זוגות. סירבתי בנימוס.

 

"אני אהיה ישר איתך"

"אני מקשיבה"

"יש איזו פנטזיה שאני רוצה להגשים, ורק איתך אני יכול"

"מה אתה אומר?" (מישהו אמר צינית?)

"כן, עם בחורות אחרות אני לא יכול. את יודעת איך אני מתייחס אליהן"

האמת, אין לי מושג. אבל אם הוא אומר נאמין לו, אפילו שהוא לא בחור אמין במיוחד.

"או קיי, במה מדובר?"

"את תצחקי עליי"

"אתה יודע שלא" (זה היה כ"כ ברור שאני הולכת לצחוק, אחרת לא הייתי שואלת במה מדובר).

"אמם... טוב... אני רוצה שבחורה תקשור אותי, תביא אותי למצב של חוסר אונים ותחדור אליי מאחורה"

נו, באמת, לא לצחוק?

"תמצא לך בחורה יותר חכמה ממך"

"חיפשתי, אין. רק איתך זה יעבוד"

גיחכתי לעצמי. "ברור שיש"

"נו, אני לא מוצא"

"אני בכל מקרה לא אעשה את זה איתך". קשה לו עם רמזים.

 

הוא התאכזב, שינז מתניים וניסה שוב:

"אני בכל מקרה אשמח לראות אותך, סתם ככה"

"תראה, אני עם בחינות, ואח"כ יהיה לי מעט מאוד חופש ואני מתחילה לעבוד. אני לא חושבת שזה יהיה אפשרי"

"טוב, אני אתקשר אלייך שבוע הבא ונראה".

 

jee, הוא חולה נפש.

 

אני רק יכולה לשמוע את קולו של רועי ברקע, "בן כמה הוא אמרת? אני לא מאמין... ושוב את יוצאת עם שחורים? לא דיברנו על זה כבר? מילא קטע חד פעמי עם כושי, את זה אני איכשהו אוכל להבין, אבל את ממש נסחפת"

"רועי, אתה גזען מגעיל"

"אני לא גזען, אני צודק".

נכתב על ידי , 17/7/2005 19:25   בקטגוריות מיני מינים, אני, רווקות הוללת  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)