לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

jee, איזה יום ארוך


בוקר. קמה מוקדם מהרגיל לעונה. חברה שלי נוסעת לראשון, אז היא שמה אותי באונ' על הדרך. יוצא לנו לדבר בשעות האור. זה מזמן לא קרה.

"קאי, את בטוחה שאת לא אוהבת אותו?"

"לא"

"אה".

 

מגיעה לאונ' שעה לפני השיעור. מדהים העניין הזה של לנסוע באוטו. עושה את קניית המעטפות המתוכננת, והולכת להגיש את המכתב שהכנתי עבור האיש מהועדה, אותו מכתב שהביג פרופ' שלח אותי לכתוב. הייתי מרוצה במיוחד מהפסקה הבאה:

במשך הזמן בו אני עובדת במעבדה, למדתי על אופי העבודה המדעית, צברתי ניסיון רב בשיטות מחקר שונות ונהניתי מאוד. אני רוצה להמשיך ולעסוק בעבודת מחקר במסגרת תואר שני במחלקה לפיסיקה, תחת הנחייתו של ביג פרופ'. על מנת שיתאפשר לי להתמסר לעבודה המדעית באופן מלא, זקוקה אני למלגת לימודים, שכן יהיה זה קשה מאוד לעבוד במקביל לתואר כפי שנוכחתי לדעת בלימודי התואר הראשון.

 

שיעור חזרה במולקולרית. חשבתי שיהיה שעתיים. היה חמש. חן חן למתרגל, הוא באמת שיחק אותה.

מחר המבחן. האחרון. טוב, יש עוד יהדות, עוד מועדי ב' ועוד בוחן בפיזיקלית- אבל רשמית הוא האחרון. זה משחרר.

התוכניות לאחרי המבחן הן כדלקמן:

 1. להפסיק להיות ילדה מגעילה: לעשות כבר שעווה, לעשות ציפורניים, לקבוע תור אצל הפדיקוריסטית, לעשות את הקניה בסופר-פארם שאני דוחה כבר חודש וחצי (מי פה, מחזק ציפורניים ועוד כל מיני דברים שכיף לקנות).

2. להפסיק להיות ילדה מגעילה: לסדר את החדר, להעביר שואב אבק כולל מתחת לשולחן הקטן ומאחורי המיטה. גם לסדר את הארון.

3. להפסיק להיות ילדה מגעילה: לסדר את כל הקלסרים והספרים כמו שצריך, לקנות ספריה חדשה ולהפסיק לעשות ערימות של ספרים בלי שום תיוג. די לספרים בשתי שורות.


 

קפצתי למעבדה, בעיקר כדי לדבר עם הד"ר שלי (מי שהיה אחרי על הפרוייקטים שעשיתי במשך השנה) ולבקש ממנו להעביר את הציון של הקורס קיץ (כן, באיחור של 10 חודשים).

"את מי אנחנו רואים כאן..."

הו, הוא נצמא. מזל.

"רציתי לבקש ממך להעביר את הציון..."

"העברתי כבר שבוע שעבר"

מצוין.

"מה קורה איתך שנה הבאה?"

איזו שאלה. סיפרתי לו על הסטנד-ביי, על המכתב, על חוסר הודאות המטורפת הזאת.

"ביג פרופ' אמר לך משהו? הבטיח לך משהו? אמר שתהיי פה בכל מקרה?"

"לא, אבל הוא נתן לי להבין שיהיה בסדר. עכשיו אני צריכה להתחיל לעבוד עם אורית, ועוד אין לי תשובה"

הוא טען שאני צריכה להמשיך ולעבוד בשכר. אני טענתי שנראה לי לא ישר לקבל כסף כשאורית מלמדת אותי דברים שבכלל לא בטוח שאני אשתמש בהם במעבדה, כי לא תהיה לי תשובה עד אמצע אוגוסט. לדעתו, אין בזה שום דבר לא ישר אבל יש משהו במה שאני אומרת, ואני יכולה לבוא וללמוד בלי לקבל שכר, אבל אני חייבת לסגור עם ביג פרופ' שברגע שאני מקבלת תשובה חיובית הוא מתחיל לשלם לי לפי שעות, עד שמתחילה להכנס המלגה- בסוף אוקטובר, "אלא אם כן את רוצה לעבוד פה בהתנדבות, אבל זה כבר עניין שלך".

יצאתי בהרגשה טובה. אם ד"ר כהן חושב שיש סיכוי שביג פרופ' ישלים לי את המלגה, סביר להניח שהוא לא אומר את זה סתם.

אה, כן, הציון הוא 95. קורס של 4 נ"ז. בהחלט יפה.


 

שלשום אכלתי יוגורט, טבעול וסלט, וקינחתי בהמון בירה. אתמול אכלתי יוגורט וטבעול ו-200 אקמולים כדי להקל על ההאנג-אובר העצבני שהיה לי. היום עד לשעה זו כל ערך תזונתי שקיבלתי היה משני אייס-קפה בלימודים. אני חושבת שהגיע הזמן להתחיל לדאוג לאוכל.


 

אחרי יום מעייף, הגעתי הביתה. הדלקתי מזגן, התפשטתי ונכנסתי למיטה. ואז, הו אז, התחלתי לשמוע רעש נורא נורא מוזר. משהו בין רשרוש כנפיים של חרק, ואקום, חיכוך של משהו על משהו. השתגעתי. עברתי על כל החדר מנסה להבין במה מדובר. הבאתי את אבא שלי (אחרי שהלכתי להתקלח והתלבשתי, סוטים) כדי שיעזור לי להבין את פשר הרעש המוזר. הוא התייאש, ואני החלטתי להמשיך בעיסוקיי. ואז, בעודי יושבת לכתוב פוסט זה אני מגלה שזבוב נכנס למבחנה הגדולה שלי (זכוכית עבה, כ-5 ס"מ קוטר פנימי, 20 ס"מ גובה) ופשוט לא הצליח לצאת.

נכתב על ידי , 20/7/2005 18:45   בקטגוריות חוויות אחרות  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)