לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

תשובות לשאלון השבועי


האם את חסידה של קורנפלקס בתור ארוחת בוקר?
לא. אני לא חסידה של ארוחת בוקר בכלל. אני לא מסוגלת לאכול בבוקר. בכלל. אולי מים, וגם זה לעיתים רחוקות. אני כ"כ לא מסוגלת לאכול בבוקר, שאני גם לא מסוגלת להכין לי אוכל בבוקר, וככה יוצא שאני מגיעה לאוניברסיטה נטולת כל.

האם את מעדיפה את הקורנפלקס הישן והטוב, או בעד החידושים מלאי השוקולד ושאר דברים?
הכל הולך אח"צ, תלוי במצב רוח. בעיקר הכל הולך ביום שבת בצהריים. שבת בצהריים זו צרה אכילתית.

תלמה או קלוגס? (מסתבר שזה הבדל מהותי למדי)
תלמה! זה לא הבדל מהותי למדי, זו ה-שאלה כדי לבחור בן זוג מתאים. זה אפילו יותר חשוב מהאם הוא לוחץ על המשחת שיניים מהסוף או מהאמצע.

יותר חלב או יותר קורנפלקס?
יותר קורנפלקס.

כף או כפית?(גם זה, מאוד מאוד מהותי. כל משתמש בכפית יעיד!)
כפית, ברור.
בכף זה לברברים...

האם תאכלי קורנפלקס גם בלי חלב (בשקית, למשל)?
נדיר מאוד. כריות, לעומת זאת, הכי כיף בלי חלב.

לסיום: עכשיו את הולכת לאכול קורנפלקס, או שאת זורקת את כל הקופסאות מהבית?
שחור או לבן, אה? הייתי אוכלת כריות עכשיו...

עכשיו אני הולכת לברר עם עצמי מה פתאום אני לא מסוגלת להציא פוסט נורמלי, אפילו שיש לי מלאי של רעיונות. תתפלאו, קוראיי היקרים, יש לי רעיונות מעבר לאיש הועדה VII ו-VIII. על זה אין מה לכתוב, שהרי שום דבר לא השתנה.

תודה על תגובותיכם הזועמות לפוסט הקודם. זה מחמם את הלב כשכועסים איתך יחד.

ואה, כן, בא לי בחורה.

נכתב על ידי , 9/8/2005 21:08  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)