לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

גנטיקה וחינוך


קמתי בסביבות 2 בצהריים אחרי שלא ישנתי חצי לילה, הלכתי לשיעור יוגה ב-8 בבוקר וקפצתי עם אחותי לקניון לקניה מהירה (תיק חדש, הריעו לי). רעבה, ניגשתי למקרר לראות איזה סלט אכין לי הפעם. החלטתי על עגבניות ונבטים ברוטב סויה, אחרי שזו התגלתה כקומבינציה נחמדה מאוד ומהירה להכנה.
"יש סלט טונה", מיהרה אמא לעדכן אותי ברגע שפתחתי את המקרר. החלטתי לוותר על סלט הטונה עתיר המיונז ולהסתפק בסלט שתיכננתי. "אז בשביל מה הכנתי המון סלט אם לא בשבילך... אני אצטרך לזרוק את זה אם לא תאכלי". רגילה לרגשי האשמה שרק אמא פולניה יודעת לעשות, אמרתי שאם אני אסיים את הסלט שלי ואהיה רעבה עוד, אני אוכל את הסלט טונה.
אכן, סיימתי את הסלט שלי ולא הייתי רעבה יותר. אבל מה? רגשות האשם האלה לא רצו לעזוב אותי בשקט, וניגשתי לקחת את סלט הטונה עתיר המיונז. לא רק זה, גם אכלתי את כולו. 
עכשיו, בא לי להקיא.

אני צריכה להפסיק לתת לאמא שלי להשפיע עליי עם הטריקים הפולניים המלוכלכים האלה, אחרת לא אהיה רזה לעולם.
אני מבינה קצת איך מרגישה בולמית, ומה המניע שלה לדחוף לעצמה אצבעות לגרון ולהקיא.
נכתב על ידי , 26/8/2005 16:27   בקטגוריות אני  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)