לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

שיכחה, האיש מהועדה VII וביג פרופ' II


בהפסקה מהלימודים המפרכים לספקטרו, שתיתי קפה עם חברים.
- שיט! איזה יום היום?!
- שני, למה?
- אני לא מאמינה! יש לי מבחן ביהדות היום!
- מתי?
- לא יודעת... שכחתי ממנו לחלוטין. מה השעה בכלל?
- 11:26
- יואו, אני מקווה שהוא לא היה ב-8:30... 

עלינו לכיתה.
- עכשיו נזכרת שיש לך מבחן היום? פשוט תגידי שאת לא רוצה לדבר איתנו יותר
- אתה לא מבין... אני לא מאמינה שזה קורה לי שוב
- נו באמת קאי, תתבגרי כבר!    זה כיף להגיד לך את זה...
(אני הכי קטנה שם).

המבחן היה ב-12. ניגשתי אליו בלי לפתוח את החומר וכשהייתי בפחות מחצי מהשיעורים. מצוין. לא שקריאת החומר שיש לי בבית הייתה עוזרת לי, כן? אם יש לי ידע כללי (וניחושים טובים) בתולדות היהודים בימי הביניים בספרד ואיטליה שיספיק ל-60, אני אהיה מרוצה מאוד. זה פשוט יהיה יפה.


אתמול, הייתי אצל האיש מהועדה. 
"כן, אני זוכר... את תואר שלישי"
"שני"
"אה, כן כן"
שום דבר לא השתנה. יופי. אין תשובה, כמובן. הוא מציע לי לחכות עוד חודש ובלה בלה. 
"כשיהיו לי חדשות טובות בשבילך אני מיד מתקשר".
ככל הנראה, נדבר בחודש דצמבר. 

היום, קפצתי לביג פרופ' להגיד לו שעדיין הם לא אומרים לי כלום, ולשאול אם יש דרך לצאת מזה.
"אין לך מה לדאוג, אני לא בורח לשום מקום. תראי, מאוד חשוב לנו שכל סטודנט יקבל את המגיע לו מן המחלקה. אחרת, מה יקרה אם למשל יהיה מישהו פי 10 פחות טוב ממך, אבל יש לו מקור מימון? זה לא בסדר שהוא יכנס ואת לא- נכון? אז זה אותו דבר. לקבל אותך ככה יהיה לעבור על הכללים של האונ', ואני צריך להתייעץ בקשר לזה- זה צעד חריג..." עוד בלה בלה.

אבל חשבתי על זה: כל המלגה המזורגגת הזאת שמוציאה לי את הנשמה היא בסה"כ 1500 ש"ח בחודש. מהסכום הזה אני לא חיה גם ככה. אולי אפשר פשוט לוותר על המלגה וללכת לעבוד. או להתחיל לעבוד וכשהם יחליטו לתת לי תשובה לראות מה כדאי לי יותר... 
תכל'ס, לתת לך 1500 ש"ח ולצפות ממך לא לעבוד זה לעשות צחוק. 
האקדמיה תדרדר אותי לזנות.
נכתב על ידי , 6/9/2005 01:09   בקטגוריות פסאודו לימודים אקדמיים  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)