לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

תוכניתנים חדי הבחנה


בעבודה, חתכתי לי סלט כשנכנס למטבח משה, היחסית חדש של הפיתוח:
"אה, זה את אוכלת פלפלים?", אמרתי שכן.
הוא המשיך:
"וואי, את אשכרה חותכת לעצמך סלט בעבודה?"
לא, אני מעצבת צלחות מקצועית בסגנון צרפתי קלאסי, ואני חייבת לחתוך קצת ירקות פה ושם כדי לא לאבד את המיומנות.

תיבלתי את הירקות במלח (זה כל מה שהיה שם), וישבתי לאכול. אז הגיע גיא. גם לו היה מהלהגיד:
"את אוכלת סלט פלפלים?"
לא, אני אוכלת סטייק מדמם בצורת פלפל אדום.
"למה את אוכלת סלט פלפלים?"
"כי זה הירק היחיד שאני יכולה לקחת בתיק במשך חצי יום והוא לא ימות."

זה לא שאני לא נחמדה, זה שאני לא מסתדרת עם הסביבה הסובבת אותי.

בדיוק היום חשבתי על זה שמזמן לא עניתי פה על שאלון. במקרה, ממש מתאים לי לענות על השאלון התורן- אבל רק על חלק מהשאלות. הנה:

בהנחה שעוד לא התחלת לפתח קריירה, באיזה תחום היית רוצה לעסוק (היי-טק, פוליטיקה, אומנות)?
תואר ראשון לא נחשב "התחלתי לפתח קריירה", נכון? בייחוד לא התואר שלי. אז אני רוצה לעסוק במדע, אמנות ופילוסופיה.

האם את עושה משהו לגבי זה (לומדת בבית ספר או בחוג)?
ברור. מסיימת תואר מסטיק שלא מקדם אותי במיוחד.

האם היה לך איזה חלום ילדות ישן, שכרגע הוא קצת פחות ניתן לביצוע?
אני עוד מספיק צעירה כדי להיות פסלת מפורסמת, זה בסדר.

האם היית עובדת במקום, בו המשכורת היא מתחת לשכר מינימום, רק מכיוון שאת אוהבת את העבודה או שאת זקוקה לכסף?

כמובן. עבדתי בקיץ שעבר תמורת כ-8 ש"ח לשעה במעבדה של ביג פרופ' והיה לי נורא כיף. וזה משנה? לא, הוא שם עליי זין כזה גדול.

האם את עובדת גם בשנת הלימודים, אחה"צ?
אני ברגע זה בעבודת אחה"צ שלי. אתם מבינים שאני מתה לעוף מפה, כן?
נכתב על ידי , 11/9/2005 18:48   בקטגוריות חוויות אחרות  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)