לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

אורנג' שלום, קאיה לשירותך?


אחרי שהחלטתי שאהיה חייבת לעבוד במשך התואר השני, ואמרתי נואש מעבודות "בתחום" (כדי להיות עובדת זוטרה במעבדה, כבר עדיף להוציא מזה תואר שני) שלחתי קו"ח לאורנג'. זה היה שלשום. היום, קיבלתי טלפון מבחורה שדברה נורא מהר ונורא רצתה לדעת אם אני נורא מתעניינת במשרה של שירות לקוחות טלפוני.

"תספרי לי על הנסיון שלך בעבודה"
מה היא רוצה ממני? אין לה את הקו"ח שלי מול העיניים?
"אם את עובדת כרגע, למה פנית אלינו?"
"כי אני יכולה לעבוד בעבודה שלי עד פעמיים בשבוע, ואני צריכה יותר כסף"

"למה את חושבת שתהיה טובה בעבודה הזאת?"
"סליחה?"
"בעבודה של שירות לקוחות. למה את חושבת שתהיי טובה?"
"דבר ראשון, כי הייתה טובה בכל דבר שעשיתי עד עכשיו, אין סיבה שפה זה יהיה אחרת. שנית, עבדתי כבר בעבודה של שירות ומכירה לפני התואר, כך שיש לי נסיון"

ואז היא הסבירה לי על התנאים והזמינה אותי ליום מיונים. אז שבוע הבא אני הולכת להתמיין לעבודה שאני לא בטוחה אם אני רוצה, אבל היי- אני כבר בחופש (כמעט) שבוע הבא :)
נכתב על ידי , 13/9/2005 13:46   בקטגוריות חוויות אחרות  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)