לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

סיבוב הופעות


בוקר. דואר לקחת חבילה, בנק להזמין פלסטיק חדש במקום זה שהפס המגנטי שלו נדפק. אחרי אלו, הגעתי לאוניברסיטה בסביבות 10 בבוקר. בתוכנית: המזכיר לביולוגיה, ראש החוג בפיזיקה, ראש החוג בביולוגיה, האיש מהועדה, להגיד שלום לביג פרופ'.
שלוש שעות לקח לי לדבר עם כולם, ועוד נשארו כמה דברים לשבוע הבא. להלן המסקנות, העצות ומיני דברים אחרים שלקחתי איתי מסיבוב ההופעות (הכל רשום יפה בבלוק צהוב):

האיש מהועדה:
המקרה שלי עוד בטיפול. תהיה בקרוב פגישה שלו עם ראש החוג וראש מחלקת פיזיקה כדי לדון במקרים שנשארו.

ראש החוג (האחראי על פיזיקה):
לא מובן על איזו פגישה האיש מהועדה מדבר. מבחינתו הם כבר סיימו לטפל במועמדים לתואר שני, והתשובה שאני קיבלתי הייתה שלילית. לא הבנתי על מה הוא מדבר, שהרי אף אחד לא אמר לי שהתשובה שלי היא שלילית באופן סופי. הוא טען שאולי משהו השתנה (מבחינת תקציבים) ובמקרה כזה הוא ישמח להסתכל שוב על התיק, אבל אף אחד לא דיבר איתו על זה. 

המזכיר של הפקולטה לביולוגיה:
למה ללכת לדבר איתו? כי הוא קרוב משפחה והוא מבין איך העניינים עובדים. אסטרטגיית המשחק שהוא מציע:
1. לדבר עם ראש המחלקה לפיזיקה בנסיון להשיג ראיון אישי לפני שהם יחליטו לגביי. בראיון עליי לעמוד על הדברים הבאים:
א. ללא מלגה לא תהיה לי אפשרות להמשיך את לימודיי
ב. אני עולה חדשה
ג. יש לי נסיון בעבודה מעשית
ד. התואר שלי היה קשה ועמוס, ועבדתי במהלכו
ה. אני עומדת בסף הקבלה הרשמי של המחלקה
2. להביא את התשובות של ראש המחלקה לביג פרופ', ולקוות שהוא יעשה עם זה משהו טוב. להסביר לו גם את אותם הדברים.
3. במקרה הכי גרוע, לעשות תואר שני בביולוגיה ולא בפיזיקה. זה יהיה קשה להשיג כי: א. ההרשמה הסתיימה, ב. המנחה שלי פיזיקאי ולכן אין שום סיבה שהפקולטה לביולוגיה תהיה אחראית עליי, ג. זה לא יראה טוב שהם לוקחית סטודנטים שמדעים מדוייקים זורקים. אז איך זה יסתדר? ע' שורה ראשונה בפסקה. בשלב הזה אני מתעלמת מקיומה של אופציה זו. מה גם שאני רוצה תואר בפיזיקה ולא בביולוגיה.

ראש החוג (האחראי על ביולוגיה):
למה ללכת לדבר איתו? כי הוא מבין איך העניינים עובדים, והוא מותק.
הוא מציע ללחוץ על ביג פרופ'. יש לו מעבדה מסודרת ותקציבים יפים, ואין סיבה שהוא לא יוכל לדאוג לי. אני צריכה להשמיע באזניו את הטענות שהמזכיר אמר- ללא מלגה לא אוכל להמשיך, יש לי נסיון מעשי בעבודה, אני עולה חדשה.
כאן המקום לציין שהשניים האחרונים מסכימים שיש סיכוי טוב שאני נופלת קורבן לריבים בין-מחלקתיים על תקציב.

ביג פרופ':
- שלום! מה שלומך?
- טוב מאוד, תודה, מה שלומך?
- עכשיו הרבה יותר טוב
- אין לי משהו חדש לספר לך, רק קפצתי לראות מה שלומך
- מה היה קורה אם אני הייתי בא אלייך ושואל מה שלומך?
לא הבנתי מה הוא רוצה
- בטוח אנשים היו אומרים משהו, נכון? אז עדיף ככה, שאת באה לשאול מה שלומי.
על זה נאמר: 1. הוא חרמן, 2. הוא חולה לי על התחת.

קבעתי עם המזכירה פגישה איתו ליום שני הקרוב.

מהזכירה בפקולטה לפיזיקה:
ראש המחלקה בחו"ל. חוץ מזה, הוא לא מטפל בענייני מלגות. נכון שהאיש מהועדה יושב גם איתו, אבל מי שמטפל בזה בפועל זה האיש מהועדה עצמו- הוא זה שעובר על הציונים וכו'. אם אני רוצה לדבר איתו בכל מקרה, למרות שזה בזבוז זמן, הוא חוזר אחרי ראש השנה.

בהמשך היום, אחרי שעזבתי מוקדם את העבודה כי הראש שלי לא הצליח להתרכז במה שכתוב בכל מיני שפות- היה ממש כיף. קפה עם אנשים שלא ראיתי מזמן, נסיעה הביתה עם הבחור ונשיקה ממש טובה, וארוחת ערב עם חברות באדיסון.

עד כתיבת הפוסט, לא התקבלה תגובה מאת האיש מהועדה על הסתירה בין דבריו שלו לדברים של ראש החוג.


אני מקווה שהכל יהיה ברור יותר בקרוב. אגב, 90 בסטטיסטיקה.


נכתב על ידי , 22/9/2005 00:01   בקטגוריות פסאודו לימודים אקדמיים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)