לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

עדכונים שוטפים והאיש מהועדה VIII


הלכתי לשאול את האיש מהועדה איך זה יכול להיות שהוא אומר שהתיק שלי בדיון, בעוד ראש החוג טוען שקיבלתי תשובה שלילית. הוא אמר שאכן התשובה היא כרגע שלילית, אבל שהוא מאוד מקווה לקבל עוד כספים בקרוב, ואז שיוכלו לתת לי מלגה. באופן כללי, הוא טוען, הם התרשמו מאוד לטובה מהשיפור המשמעותי בציונים שלי (הממוצע שלי בפיזיקה עלה מ-79 ל-90), והוא מאוד מקווה שאכן יהיו להם עוד כספים בשבועיים הקרובים.
מה שזה אומר לגביי באופן מיידי, זה שאני חייבת לקבל לפחות 90 במבחן בממברנות (ששייך למחלקה לפיזיקה, ובמקרה מעביר אותו ראש החוג שלי).

אחרי זה, הלכתי לדבר עם אותו קרוב משפחה. הוא טוען שאם אני מקבלת מלגת קיום מהמנחה שלי ואפילו מלגה חלקית, אני מקבלת פטור מלא משכ"ל. זה מידע חדש. אני חשבתי שגם אם ביג פרופ' משלם לי אני צריכה לשלם שכ"ל ואז זו הוצאת מטורפת בכל מקרה. ובכן, טעיתי.
הוא אמר שאם ביג פרופ' יהיה מוכן לשלם לי, ולו חלק, ויהיו בכל זאת בעיות עם המחלקה לפיזיקה הוא ידבר איתו כדי שיעביר את הכספים דרכם, וככה אני אקבל פטור משכ"ל בכל מקרה.

הפגישה שלי עם ביג פרופ' שהייתה מתוכננת למחר נדחתה, כנראה ליום רביעי בבוקר. המזכירה של המרכז התקשרה אליי ואמרה שאכן, כפי שהיא צפתה, ביג פרופ' לא יגיע לאונ' ביום שני והוא גם ביקש לא לקבוע לו פגישות להמשך השבוע. ביום רביעי יש הרמת כוסית לכבוד ראש השנה, והיא אמרה שאני אוכל לתפוס אותו לפני כן. שאלתי מתי אותה הרמת כוסית.
"להגיע להרמת כוסית, את אומרת?"
"ברור שאת מגיעה, את אחת מאיתנו".

בתוך כל הבלאגן הזה, עצם העובדה שהצוות של המעבדה רואה אותי חלק ממנו, זה בהחלט מעודד.
נכתב על ידי , 25/9/2005 21:09   בקטגוריות פסאודו לימודים אקדמיים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)