לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

וואי, כל השנות טובות האלה


פתאום מדברים עם אנשים שלא דיברת איתם שנה. מן אנשים כאלה שאתה אוהב, אבל איכשהו הקשר בניכם רופף כ"כ שהוא מסתכם בימי הולדת ושנות טובות.

ככה יצא שדיברתי עם דודה שלי. את דודה שלי לא ראיתי 5 שנים, ולא דיברתי איתה איזה שנה וחצי. בדר"כ אין לי עצבים למשפחה ולכל האיחולים הלביים האלה. השנה, משום מה, רציתי לדבר איתה. בקושי הצלחתי. התרגשתי, בכיתי. פשוט כי לא דיברתי איתה מלא זמן, וזה באמת עצוב שמזמן לא דיברנו ובאמת משמח שאני מדבר איתה. ואז, זה היה נראה לזמן קצר מאוד כמו בפעם האחרונה שראיתי אותה, כשביקרתי שם. חודש וחצי הייתי שם ולא הרגשתי שום דבר מיוחד למשפחה שלי, וביום של הטיסה לא הפסקתי לבכות יחד עם דודה שלי.

מה אני מאחלת לי לשנה הזאת? להצליח בתואר השני, לחיות טוב יותר, לנסות להיות חברותית יותר ולגייס כספים כדי לטוס שנה הבאה לקראת בת המצווה של בת דודה שלי.


לכם, קוראיי היקרים, אני אתן את יהונתן גפן. הקטע מוכר, רק צריך להזכר בו מדי פעם. ולמה לא עכשיו, כשאני כולי רגשנית?

ואחרי שאמרתי את מה שרציתי
נשאר עוד מקום מואר בליבי
מקום שאומר לא עכשיו, לא עכשיו
מקום שמזכיר לי לחיות גם אם קשה
להביא עוד חיוך בעולם הזה
בלילות רדומים משמחה אני יושב וכותב.

יש עוד אהבות שלא אהבתי
יש עוד נרות שלא הדלקתי
יש עוד שירים שלא שמעתי
יש עוד מקומות שלא ביקרתי
יש עוד הרים שעליהם לא טיפסתי
יש עוד דרכים בהן לא נסעתי
יש עוד צבעים שלא ראיתי
יש עוד דברים שלא ניסיתי
יש עוד זריחות שלא עלו
יש עוד שקיעות שלא ירדו.

אני עוזב את העיר היום חברים
לחפש איזו שמש על ראשי הקטן
אני אמצא את נחל האהבה שכולם מדברים עליו
יש שם גם חלום שמחכה שניתן לו יד
אני אלך ראשון אתם תבואו
אחרי
בואו אחרי, בואו אחרי.


רק אל תבואו אחריי, לכו לבד :)

נכתב על ידי , 3/10/2005 12:26   בקטגוריות סיפורים ומשלים, אני  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)