לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

אוח, נשים


אתמול בבוקר הלכתי לבדוק מה יש לרפואה האלטרנטיבית להציע לי כדי להפטר מהאסטמה המחורבנת הזאת. מרפאת הניו-אייג' של מכבי, או בז'רגון המקצועי "מכבי טבעי", הקרובה למקום מגוריי נמצאת בקניון רננים. התור שלי היה ב-11:15, והגעתי לקניון בסביבות 9:30 כדי להספיק לראות מה יש לקניון הנידח ההוא להציע. מסתבר שלא הרבה. יותר מזה, מסתבר שכל הניו-אייג' הזה, עם עיצוב טבעי ולבן, מוזיקת אווירה ברקע שמשתלבת בצורה צורמת למדי עם מפל מים עדין ותה בעלים צבעוניים במקום שקיקים פשוטים (שכל מי שהכין מהם תה נאלץ להאבק עם דברים שנכנסו לו לפה כי אין שם כלי לעשות חליטה כמו שצריך, כמובן) מאוד יפה בתמונות. בפועל, זה משתלב עם מזכירה רפואית מטומטמת ולא אדיבה בצורה מיוחדת (היא אמרה לי למלא פרטים בכרטיס, ביקשתי עט והיא זרקה אותו לעברי), ועם מיני שאלות בטון ישראלי על עלות הטיפולים וכד'.

הרופאה שבדקה אותי, המליצה לי על דיקור (וגם רפלקסיולוגיה אם כספית זה מתאפשר). הבדיקה עצמה הייתה משעשעת למדי. היא נורא רצתה שאני אנשום הרבה. היא עברה עם הסטטוסקופ על כל הגב והחזה בעוד היא קוראת במבטא רוסי כבד "עוד, עמוק, עמוק, עמוק יותר, עוד, כן".
אנשי מכבי רצו לקבוע לי סדרה של 8 טיפולים בתשלום מראש, "אבל אם אחרי כמה טיפולים לא תרצי להמשיך, מחזירים לך את הכסף". שאלתי אותה מה ההגיון, היא אמרה לי שמחזירים לי את הכסף, אז לא צריכה להיות לי בעיה לשלם מראש. אמרתי לה יפה שלום.

מהקניון ההוא, חזרתי לסביבה המוכרת של הקניון שלי. שם פגשתי שתי חברות שהלכו לקנות חזיות. היו ימים בהם מפגש עם השתיים האלה יחד היו גורמים לי להרהורים בדבר הגודל של החזה שלי. אתמול, זה חזר אליי. 
"הנה", שמעתי את המוכרת אומרת, "80E". ואז רואה אותי מחוץ לתא ההלבשה של שתי החברות שלי ושואלת באדיבות "מה איתך? את לא צריכה חזיות?", ועניתי לה "לא, לי אין ציצים כאלה". 


אני כבר המון זמן מחפשת לי מעילון כזה- חולצה ארוכה כזאת שאפשר ללבוש מעל דברים אחרים, וגם אפשר ללבוד לבד, ושתהיה מבד כזה שאפשר לדחוף לתיק וזה בסדר. פעם היה לי אחד כזה מניילון והוא הלך לי לאיבוד באונ' (זה היה נורא עצוב). עברתי עם חברה דרך איזו חנות שאנחנו ממעטות ממש-ממש להכנס אליה. 
קאי: אולי פה יהיה להם?
חברה: בואי נכנס
קאי: לא, לא. עזבי. זה חנות של כוסיות
חברה: אבל את כמעט כוסית
קאי: לא, לא. אני לא נכנסת לפה, זה הכי מבאס בעולם כשהמידה הכי גדולה שלהם לא עולה עלייך, וגם כל המוכרות האלה מלחיצות אותי.
וכמה צעדים מאוחר יותר:
חברה: את חושבת שבנו-ניים אני אמצא חולצות?
קאי: זה גם חנות של כוסיות
חברה: נכון... [פאוז של דקה] נראה לי אנחנו מה-זה בסרט
קאי: למה?
חברה: חברה שלי מהעבודה קונה שם, והיא די מלאה. כאילו, היא לא דבּה אבל היא יותר שמנה ממך
קאי: אני לא קונה בנו-ניים.

כן. ערסיות מטופחות מלחיצות אותי. זה די עצוב שעם מיליון איכויות שאין לערסיות מטופחות אני נלחצת מהן רק כי הן דקיקות ומטופחות. כל סדר הדברים הזה מעוות לחלוטין. 
וזה מזכיר לי- ראיתם בy-net את הכתבה שהייתה בחג על איזה מין נשים גברים אוהבים וכו'? עריכת הסקר בכלל והתוצאות שהם מבליטים בפרט, הם תוצאות ישירות של אותו חוסר ביטחון נשי אבסורדי. אפילו הלחצים שלי מהחתונה ההיא שהייתה לי לפני כמה חודשים שהייתה גדושה בערסיות מטופחות הייתה סתם מפגרת. אחרי הכל, מי חזרה הביתה עם מדריך שחיה?
נכתב על ידי , 10/10/2005 07:31   בקטגוריות סיפורים ומשלים, אני  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)