לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

יאללה כבר


היום אחרי הצהריים (אני לא יודעת בדיוק מתי) אמורים לשבת ביג פרופ', פרופ' נעמי (ראש המחקר השניה) וד"ר כהן (זה שעבדתי תחת השגחתו הישירה שנה שעברה) כדי לדון בענייני. להזכירכם, "ענייני" אומר האם שווה למעבדה לתת לי מלגה, אחרי שהמחלקה לפיזיקה החליטה שאני לא טובה מספיק כדי לקבל מלגה מהם.

המצב, עד כמה שידוע לי, הוא כזה:

1. ביג פרופ' מחבב אותי מאוד וחושב שאני בחורה מוכשרת במיוחד

2. פרופ' נעמי התרשמה ממני מאוד לטובה

3. ד"ר כהן מאוד אהב לעבוד איתי, וגם התרשם ממני מאוד (במיוחד מהעבודה שלי בפאוור-פוינט).

4. ביג פרופ' לא רוצה שייצא לו שם במחלקה של אחד שלוקח את הסטודנטים הפחות טובים

5. ביג פרופ' גם לא רוצה שייצא לו שם של אחד כזה שמוכן לשלם על הסטודנטים שלו

6. אנחנו מדברים על אחת המעבדות העשירות באוניברסיטה

7. ביג פרופ' חושב שזה לא בסדר שאם למישהו יש יותר כסף אז יהיו לו יותר סטודנטים (מצא לו זמן להיות סוציאליסט)

 

השאלה היא עכשיו מה תופס יותר: עצם העובדה שאני בחורה מוכשרת, עם חיוך מקסים אבל ציונים לא-משהו, או שמו הטוב של ביג פרופ' שעלול (לא ממש מובן לי איך) להפגע. אני אדע את התשובה עד מחר.

 

עוד קטע משעשע הוא שיש מחר יום בטיחות. מסבירים לך איך, ובעיקר איך לא, לעבוד במעבדה. מה משעשע אתם שואלים? שאני רשומה. ואני שואלת? איך אני רשומה שם אם בכלל לא התקבלתי?

האוניברסיטה הזאת הזויה לחלוטין.

 

נכתב על ידי , 26/10/2005 13:12   בקטגוריות פסאודו לימודים אקדמיים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)