לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

טוב, אז ככה


ד"ר כהן התקשר אליי בדיוק כשסיימתי מנת נודלס בריבר. להלן התקציר:

1. הם מאוד מעוניינים שאני אמשיך שם לתואר שני

2. הם מעדיפים שאני אקבל את המלגה שלי מהמחלקה ולא מהמעבדה (באופן מפתיע)

3. ביג פרופ' דיבר עם האיש מהועדה ומאוד לחץ עליו לתת לי מלגה, ושההחלטה תהיה בקרוב מאוד

4. האיש מהועדה מצידו התחייב לדבר מחר או מקסימום בתחילת שבוע הבא (לפי ההיכרות שלי איתו, לקראת סוף שבוע הבא, אבל זה קטנות) עם ראש המחלקה כדי לסגור את המלגות האחרונות

5. כולנו מאוד מקווים שהתשובה שלהם תהיה חיובית

6. במידה ולא, ביג פרופ' מוכן להשקיע בי. עם זאת, הוא מדגיש, לא יהיו לי את אותם התנאים (ז"א, הוא לא יתן לי מלגה מלאה).

 

לסיכום:

כך או אחרת תהיה לי מלגת שכ"ל, שזה החלק החשוב. הדיון הוא על גובה מלגת הקיום.

 

מחר אני הולכת ליום בטיחות שמסביר לך איך לא לחטוף סרטן בזמן שאתה עושה כאילו שאתה חוקר מאגניב. זה די מצחיק שאני רשומה ליום בטיחות הזה בלי להיות רשומה לתואר שני בכלל. בכל אופן, אחרי היום בטיחות הזה אני יושבת עם שני חברים לבנות לנו מערכת שעות פיקטיבית. ז"א, היא לא תהיה מאושרת עד שלא נקבל את מסמכי הקבלה. בינתיים אנחנו נבוא לשיעורים בלי להיות רשומים אליהם באמת.

בחיי, איזו אוניברסיטה מׁשֵה.

נכתב על ידי , 26/10/2005 17:44   בקטגוריות פסאודו לימודים אקדמיים  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)