לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

כשמרפי צוחק לך בפנים


אורן אמר לי שיש סיכוי שהוא נוסע לאוסטריה. עסקים. הוא אמר גם שיש סיכוי שהוא יקבל כרטיס טיסה זוגי. עוד הוא אמר, שאם הכרטיס שלו אכן יהיה זוגי, אני מוזמנת לטוס איתו.

מהנקודה הזאת והלאה כל מה שאי פעם אמרו לי על חוקי מרפי, התחיל להתגלות כנכון.

1. הדרכון שלי לא בתוקף.

2. אם אגיד "נו, בסדר, גם ככה הסיכוי קלוש", הרי ברור שבסוף יהיה לי כרטיס ואני ארגיש ממש מטומטמת שלא חידשתי. אם אחדש, הרי ברור שלא אטוס.

3. החלטתי לחדש. מקסימום, יהיה לי דרכון.

4. לא מצאתי את הדרכון שלי. אם אגיד "נו, בסדר, גם ככה הסיכוי קלוש", הרי ברור שבסוף יהיה לי כרטיס ואני ארגיש ממש מטומטמת שלא המשכתי לחפש. אם אמצא ואחדש, הרי ברור שלא אטוס.

5. מצאתי.

6. התלבטתי איפה ללכת להוציא כסף. בכספומט הרחוק (של הבנק שלי) או במזרחי הקרוב. החלטתי על מזרחי. מרחוק ראיתי את המסך הכתום: אינו פועל זמנית.

7. הלכתי לרחוק. בדרך חזרה ראיתי שהכספומט של מזרחי שב לפעולה.

8. הלכתי לעשות תמונות פספורט כי הייתי צריכה להגיש טפסים לתואר שני. התמונות לא יצאו משהו אבל לא היה איכפת לי כי זה לאוניברסיטה.

9. לחדש דרכון אי אפשר כי הוצאתי אותו כשהייתי קטינה. צריך דרכון חדש. ומה צריך בשביל חדש? 2 תמונות פספורט.

10. עם הדרכון החדש שלי נסעתי לאוניברסיטה והגשתי את הטפסים לתואר שני. כשמיהרתי לכיתה שמתי לב ששכחתי להוסיף למעטפה המחורבנת את התמונות פספורט.

11. בשיעור קיבלתי הודעה מאורן: הלכה לנו אוסטריה.

העיקר שתמיד תהיה לי רעננה.

נכתב על ידי , 10/11/2005 19:30   בקטגוריות חוויות אחרות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)