לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

10 שקל


שוב חדשות ערוץ 2 עושות חיל

 

מסתבר שבמגדל העמק שני נערים (בני 14) שיחקו ב"רולטת קשישים". זה אומר, כך אמר הכתב, שהם מתערבים מי יפיל את הקשישה הבאה שתחלוף על פניהם. השניים האלה גם התערבו על 10 שקל. או אולי 7, הם לא היו סגורים על זה.

העניין הוא שהכתבה, משם מה, לא הייתה סביב זה שנערים משחקים "מי מפיל זקנה" אלא על זה שהם התערבו על סכום מביש. ז"א, אם הם היו מתערבים על 100 שקל, אז וואלה, שווה להרוויח 100 שקל בשביל סה"כ להפיל זקנה.

 

ילדים, אל תתערבו על כאלה סכומים, זה מבייש את כולנו.

 

***

 

היום, בהפסקה בין תרגיל לתרגיל, ישבתי לאכול קוסקוס (שאני הכנתי לבד!) מול הטלוויזיה. היה שידור חוזר מאוד של תוכניתו של אני-לא-זוכרת-איך קוראים-לו (גדעון משהו?) וישבו שם שולמית אלוני ועוד שניים לדבר. שולמית אלוני סבבה, אם כי הייתי מעבירה ערוץ אם הייתה לי אופציה למשהו חוץ מערוץ אחד.

בכל אופן, הם דיברו על אלימות נוער והאם לקנוס את ההורים יכול להיות פתרון.

הם יצאו מתוך נקודת הנחה שילדים אלימים הם כאלה שאין להם סביבה משפחתית תומכת, לרוב כי ההורים שלהם עסוקים בדברים אחרים- להביא אוכל הביתה, למשל. מצד שני, ההורים הם האפוטרופוס על הילד ולכן אם הילד עושה נזק ההורים צריכים לכסות את העלות של הטיפול (מתיקון חלון בבי"ס ועד טיפול פסיכולוגי אחרי טראומה). ואז, הם הסכימו שם כדרך אגב, להורים תהיה סיבה טובה להגיד לילדים לא לעשות שטויות- זה עולה להם כסף.

זה רעיון נחמד. הוא יכול לעבוד לעיתים.

 

מעניין אם הקשישה ממגדל העמק יכולה לטבוע את ההורים של שני הנערים שהפילו אותה ולדרוש פיצוי כספי על הטיפול הרפואי והפסיכולוגי (אולי) שהיא זקוקה לו. מעניין עוד יותר אם להורים יש איך לשלם על זה. גם מעניין אם ההורים לא ירביצו לנערים כי הם הכניסו אותם לחוב ואז הנערים יצאו להפיל עוד זקנות כדי לעשות להורים דווקא. מעניין.

 

***

 

גם מעניין אם ההוא מהפוסט הקודם מציע לחתוך את הידיים ולהכניס לכלא לכל החיים גם את הנערים בחברון.

 

***

 

אגב, אם הייתי אוהדת סכנין והיו שרים לי "מי שלא קופץ שהיד", פשוט הייתי מתחילה לקפוץ גם. אתם רואים כמה קל ליישב סיכסוכים בין אוהדים?

נכתב על ידי , 18/1/2006 20:59   בקטגוריות אבל מי מקשיב לקאי?, תקשורת  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)