לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

יום אסל יום בֶּסֶל


בחינות. אז בסדר. התחלתי ללמוד אתמול, אפילו שאתמול לא היה בין הימים המתוכננים מראש.

המטרה: ממוצע 90 לפחות.

הדרך הסבירה ביותר להגיע אליה: לקבל 100 במתמטיקה, ולפחות 80 בתרמו. לא סוף העולם.

בינתיים זה נראה כאילו אפשר להוציא 100 במתמטיקה. אם יש לי תכונה אחת שעוזרת פה היא שאני אוהבת לעבוד באופן שיטתי, בצורה כמעט קנאית. והרי כדי לפתור מד"ר זה בערך כל מה שאתה צריך.

דברים שישפרו לי את מצב הרוח:

1. לדעת איך/למה/האם פונק' בסל שווה ל-1 באינסוף. בכיתה הוא לא דיבר הזה, גם המתרגלת לא אמרה על זה מילה, ובספר של הקורס זה מופיע בתור שאלה בלבד- בלי פתרון. יפה מצידם.

2. אם המבחנים ב-5 שנים האחרונות היו באמת מכסים את כל החומר. הם לא.

3. להבין מה הוא רוצה ממני עם פונק' גרין. זה ברור שהוא הולך לשאול על זה. הוא שאל על זה שנה שעברה, רוב הסטודטים הלכו למועד ב' כי זה לא היה עד אז בשום מבחן, לא בתרגול ולא בשיעורי בית, והשנה זה היה גם בתרגול, גם בשיעורי בית וגם הוא אמר בשיעור הראשון "וזאת פונק' גרין. היא הייתה במבחן שנה שעברה וכולם נפלו בזה. כדאי שתדעו אותה", ובשיעור האחרון הוא אמר "זאת פונק' גרין. ראינו אותה ותרגלתם אותה, והיא הופיעה במבחן שנה שעברה וכולם נפלו בזה. כדאי שתדעו אותה".

 

קִראו לי ילדה קטנה, חנון מאונן, חסרת חיים או כולם ביחד- לא איכפת לי. אני אשמיך לחייך לעצמי כשאני כותבת sinky.

 

הייתי נותנת לכם לינק לכתבה שבלאדי שלח לי על חנונופיליות, אבל ככל שיותר בנות ידעו שחנונים זה משהו-משהו ישארו לי פחות בחורים לבחור. לא משתלם. אם אתם חנונים שרוצים להפיץ את הבשורה, אני בטוחה שכבר תמצאו את הכתבה לבד.

נכתב על ידי , 1/2/2006 17:18   בקטגוריות לימודים אקדמיים  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)