לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

תנו לי א'


השבת דווקא הייתה משעשעת. המסקנה הראשונה שעולה מהעניין הזה היא שלא כתבתי שבוע. השניה היא שלא הכל אבוד במשפחה שלי.

השעשעים התחילו בשישי בערב. באמצע המנה השניה התחלנו לשחק ארץ-עיר. מנהג ישן לשיפור השפה. מהיציאות הטובות: אישיות בא'.

אחותי: אריק שרון

אבא: חבל שלא אמרת אותו בצומח.

אח"כ עברנו למלחמת שירים, גם בעברית. יש שתי קבוצות, אחת שרה שיר והשניה צריכה להתחיל שיר חדש עם האות האחרונה של השיר של הראשונה. ברגע שאבא שלי התחיל לשחק הוא גרר אותנו ל"צור משלו", "יה ריבון" ואפילו שיר המעלות. המתוחכם הזה גרם לכל המשפחה לברך ביחד בקול.

בשבת בצהריים היו לנו אורחים מגניבים שאני אוהבת, ויש להם ילד בן 8.5 חודשים שקוראים לו אוּרי. מעבר לעובדה שהוא ילד מתוק ממש שצוחק המון ומשחק עם כולם, קוראים לו אורי. למה זה חשוב? כי גם לילד שלי יקראו אורי. זה התכנון היחיד שיש לי לגבי ילדים. גנטית, יש אפילו סיכוי שהוא יהיה שחור תלתלים, אבל אין צורך להצמד לטקסט.

***

חברה שלי ומישהו שהיא יצאה איתו לפני שנתיים ושבר לה את הלב, החליטו שהם נורא אוהבים אחד את השני והם ביחד. מצד אחד זה סבבה כי, אתם יודעים, זה סבבה. מצד שני, רבאק, הוא שבר לה את הלב.

אתמול הייתי אצלה בבית וגם הוא היה, וסה"כ זה נראה לי סבבה. רק שהיא עוד מפחדת שהוא ישבור לה את הלב שוב וזה לא נראה לי סבבה.

***

ראיתי שבוע שעבר את התכנית של חיים הכט על השודים וכל זה. עכשיו, הוא הביא סיפור על אישה בת 83 שנאנסה בברוטליות. באותו יום אמרתי לעצמי משהו בסגנון "איו מצב", והיום בעבודה (כמה מפתיע) פתאום קלטתי שיש מצב די טוב. ז"א, החומרים האלה קיימים. ראיתי גם כמה קומיקסים מחרידים במיוחד היום, כולל רצח וכאלה.

אני עדיין מנסה להבין אם זמינות התכנים ברשת משפיעה על עבריינות המין, או שהקשר בין הדברים מינורי. ברור שיש מחקרים לכאן ולכאן, וכל אחד יגיד משהו אחר. איכשהו, נראה לי שההבנה שבחורות הן זבל צריכה להתבסס על משהו קצת יותר רחב מכמה סרטונים ב-chicksareshit.com. מצד שני, היום כשחזרתי הביתה הלכו מולי 4 אתיופים לא קטנים וקצת פחדתי. אפילו שאתיופים דווקא לא מככבים בעבריינות נוער, כנראה שהזהרות חוזרות בסגנון 18inchesofpain עושות את שלהן.

***

ראיתי חדשות עם אבא שלי, ודנו בפסילת התעמולה של ש"ס בסגנון "אם תצביע ש"ס תגיע לגן עדן". אבא שלי התפלא ואמר שההצהרה שאם תצביע ש"ס תגיע לגן עדן היא לא פחות שקרית מההצהרה שאם תצביע עבודה שכר המינימום יעלה ל-1000 דולר בחודש.

נכתב על ידי , 12/3/2006 21:57   בקטגוריות חוויות אחרות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)