לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

מפסיקה להתרגש ממנו


לפני שבעיים הייתה לי פגישה עם המנחה שלי. זו לא הייתה פגישה אישית אלא פגישה משותפת של כל הסטודנטים החדשים (4). הוא דיבר עם אחד מהם, ושלח לעברי שאלות ארסיות סתם ככה. לרובם לא הייתה לי תשובה טובה מה שהביא אותו למסקנה שאני לא מבינה מה אני עושה, ואותי לכמה ימי תסכול, בעיקר בגלל שזה לא נכון.

 

מה קרה שם? הוא שאל אותי בתוקפנות האופיינית לו האם מישהו, אי פעם בהיסטוריה של המדע, בדק מה קורה לפלואורסנציה של פלורוסאין כשמטפלים בתאים עם סטימולטור לחלוקה. לא ידעתי מה להגיד לו. באמת לא בדקתי את זה.
היום חיפשתי מאמרים כאלה. מה גיליתי? 17 מאמרים. מתוכם, ב-10 מופיע המנחה שלי כראש קבוצה, ובעוד 2 מופיע שלישי.

 

מה זה אומר? הבן אדם אומר לי שאני לא יודעת כלום, כשהוא לא זוכר מה הוא עשה ב-10 מאמרים! אז נכון שהוא קרוב לגיל 60, אבל אם הוצאת 10 מאמרים אתה אמור לפחות להגיד "נעשה פה משהו כזה, תבדקי את זה, אני לא זוכר מה קיבלנו".

 

אז אני מפסיקה להתרגש מהצעקות שלו. יש לי תוכנית עבודה, יש לי רעיונות חדשים. והוא בתור מנחה אמור להנחות אותי, לא לרדת עליי. הרעיות שלי סבבה? תגיד סבבה ותעזור לי לשפר אותם כדי שייצא מהם משהו. הם לא סבבה? תגיד לא סבבה ותסביר לי למה, מה לשנות, מה לבדוק.

 

לצעוק עליי סתם לא יביא אותנו רחוק.

נכתב על ידי , 15/3/2006 11:59   בקטגוריות פסאודו לימודים אקדמיים  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)