לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

3 בחורים והזמנה


פעם מישהו הסביר לי שברגע שאתה מכניס את עצמך לקשר רציני, אתה צריך לקבוע שלוש נשים איתן מותר לך, ולדבר על זה עם הבחורה שאתה אוהב. כמובן, מדובר על דברים לא ריאליים גם ככה. אם פתאום לגברת ג'ולי נורא בא עליך, אתה לא יכול פשוט להגיד לה "סליחה אנג'י, יש לי חברה". ז"א, אתה יכול לעשות את זה כמובן, אבל החוק הזה אומר שאתה לא חייב.

 

סביר להניח שציינתי פה פעם את מאט דיימון בעניין הזה. לפני כמה ימים, גיליתי את השני. אחרי כמה שנים בלי קולנוע לטינו-אמריקאי שכחתי בכלל מקיומו, אבל הוא מקסים כתמיד. לאונרדו סברגליה (Sbaraglia) קוראים לו.

שחקן יליד ארגנטינה, חי בספרד. איפה ראיתם אותו? סביר להניח שבשום מקום. איפה אני ראיתי אותו? כשהייתי קטנה הוא שיחק בכל מיני סרטים שאסרו עליי לראות, אם בגלל שהיו אלימים מדי או בגלל שהיו אלימים מדי וגדושי סצנות ארוטיות. עכשיו הוא עושה סרטים רגועים יותר, ותיאטרון בעיקר. הוא מקסים. והוא תמיד משחק דמויות כאלה שאפשר להתאהב בהן. אפילו כשהוא משחק בן זונה, אפשר להתאהב בבן זונה הזה.

 

 

עוד אחד שיכול להכנס לרשימה הוא גאל גרסיה ברנל (Bernal).

איפה ראיתם אותו? אהבה נושכת, דרום אמריקה באופנוע, חינוך רע. הסרט האחרון הזה קובע שהוא לא יוכל להכנס לרשימה שלי. למה? כי בסרט הזה הוא נטחן מכל הכיוונים. ומי רוצה ברשימה שלה אחד שקיבל כ"כ הרבה בתחת? אבל הוא מקסיקני, יפיוף ושחקן נהדר. אל תפספסו אותו רק כי אתם נגד סרטים זרים.

 

וככה אני מסתובבת בעולם, עם רשימה 2/3 מלאה.

 

***

 

אני: שמעת מי מתחתן?

חברה: מממ... חנן?

אני: יו, זה גם הדבר הראשון שאני אמרתי! כן, חנן א. מתחתן

חברה: חנן א.? מי בכלל חושב על חנן א.?! חשבתי חנן שלך

אני: חנן שלי?! למה שאני אדע מה קורה איתו בכלל?

 

חנן "שלי" הוא החבר המושמץ מכיתה י"ב. בפעם האחרונה ששמעתי עליו (לפני כשנתיים) הוא חי בלוס אנג'לס, עבד בחברה של אבא שלו (יהלומן) ויצא עם גויה. מעניין אם הבוכרי הקנאי והאלים הזה יביא לעולם ילדים לא יהודים. בטח אבא שלו, בוכרי קנאי ואלים, ינדה אותו מהירושה או משהו. בעצם, זה לא מעניין. מה שכן, אני עדיין מפחדת לפגוש אותו ליד הבורסה (לא איפה שאתם מסתובבים, סוטים. בצד המואר של הבורסה!).

 

***

 

החל מאתמול ועד מחר מתקיים בכפ"ס פסטיבל הנושפים. פסטיבל כלי נשיפה, השנה בסימן "מחווה לניו אורלינס". מחר הסגירה החגיגית של הפסטיבל, מה שמבטיח המון ג'אז וכמו כל שנה שיתוף עם תזמורת צה"ל, וסיום מרשים עם 1812- כולל תותחים אמיתיים והפתעות. הכניסה חופשית. אתם מוזמנים.

נכתב על ידי , 3/4/2006 09:02   בקטגוריות מיני מינים, אני  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)