לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

הו, כן


הגעתי למעבדה בסביבות 12. "לא היית מאוד לחוצה על התוצאות", אתם יכולים לומר. ובכן, יכול להיות. וגם יכול להיות שפשוט הלכתי לישון מאוחר מדי, מאוהבת במלח האמבט ארז-מנדרינה החדש שלי.

בום-טראח. 30% שינוי בין קיטוב הפלואורסניה של התאים שלי לפני ואחרי הטיפול שהעברתי אותם. קיטוב יורד ב-30%, לא פחות ולא יותר (טוב, קצת יותר- 33%, אבל זה כדי שתקלטו את הפלא).

מה זה נותן לנו? קודם כל, מגמה הפוכה לזאת שקיבלה הסטודנטית בפרוייקט קיץ שנה שעברה, מה שאומר שאני חייבת לחזור על הניסוי עוד פעמיים- זה יקרה מחר וביום חמישי. בנוסף, זה אומר שיש מצב שהתיזה שלי לא תהיה שווה בדיוק כמו סה"כ המחיר של הדפים+דיו, אלא קצת יותר. והכי חשוב- זה אומר שאני לא מתוסכלת מאוד.

אז סידרתי יפה את הנתונים ונגשתי לפרופ' נעמי:

- זה תוצאות ראשוניות בלבד אמנם, אבל כנראה יש שינוי של כ-30%

- 30% בקיטוב?

- כן

- זה המון! נהדר.

- אז יש לי על מה לעבוד

- גם אם לא היה שינוי היה לך על מה לעבוד, זאת גם תופעה מעניינת. יופי, תמשיכי. אבל אני הכי מרוצה מזה שאת עובדת עם התוכנה החדשה. בסוף את תלמדי פה את כולם.

בפרק הבא: האם התוצאות יחזרו על עצמן? האם יש סיכוי שקאיה לא מבזבזת שנתיים על עבודה חסרת תועלת?

נכתב על ידי , 5/6/2006 16:37   בקטגוריות לימודים אקדמיים, מחקר ותיזה  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)