לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

הסוף לחופש הביטוי


השיחה עם דוד שלי מסכמת:

 

- מה שלומכם שם?

- בסדר, אחרי המשחק

- אני שואל בגלל הבלאגן בעזה

- עזה תמיד אותו דבר, לא מעניין

...

- אחיינית יקרה, אני הולך לישון. השעה אחת בלילה וזה היה יום ארוך ומלא סבל, בגלל הבני זונות האלה שלא מסוגלים לנצח את חוף השנהב בלי שכולנו נסבול.

 

***

 

הבעיה עם מעורבות רגשית חזקה היא שברגע שהקבוצה שלך עפה המונדיאל כבר לא מעניין, וזה חבל כי אתה מפסיד כדורגל טוב. לכן, כדאי שהתכולים-לבנים יגיעו לפחות לחצי גמר. הבלוג של קאיה יעקוב, בעיקר אחר מה שמעניין אותו. כרגיל.

 

כדי למנוע אי נעימויות אני מזכירה לקוראיי שמרדונה אגדי, שמסי יורשו ושארגנטינה נצחה את ברזיל 3:1 במוקדמות. בנוסף, אני מודיעה שתגובות ברזיליות אוהדות ימחקו לאלתר.

 

כמה קטנות:

1. רונלדיניו הוא השחקן הטוב בעולם כל עוד הוא משחק בברסה

2. הנבחרת של ברזיל מצוינת, והיא יכולה להיות פייבוריטית של רוב העולם ואחותו- זה לא מעניין את כותבת הבלוג בחודש הקרוב

3. לעומת זאת, מותר לכם לזרוק מילה על כמה נדווד יפה. אפילו מותר לכם לאהוד את צ'כיה.

 

***

 

גם זה קרה היום:

 

 

נכתב על ידי , 11/6/2006 07:01   בקטגוריות גרמניה 2006  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)